My Blog List

Saturday 12 June 2021

HEBREW: מוחמד, נביא האיסלאם, התחתן עם ילד בן 6.מיליונים מטיפים לקדושה של נישואי ילדים ושל פדופיליה כתוצאה מכך




גרסה אנגלית: www.inthenameofhumanrights.com/ 

זהו תרגום אקראי, סליחה גם על הטעויות והקוהרנטיות הרבות. בכל זאת צריך להיות אפשר להבין את הטקסט.

 

מוחמד, נביא האיסלאם, התחתן עם ילד בן 6. מיליונים מטיפים לקדושה של נישואי ילדים ושל פדופיליה כתוצאה מכך. אנא, בדוק באינטרנט כדי להבין שזה לא מוגזם בכל מקרה.

 

דואל זה הוא חלק ממסע מודעות שנשלח בלבד. הדואל שלך לא ישמש שוב ולא יימסר.

 

 

 

 

עצומה זו נועדה להודיע לאנשים על עובדה פשוטה:

מוהמד, נביא הדת האיסלאמית, התחתן עם אשתו הרביעית. הוא היה למעלה מ -50 שנה כאשר מקום הנישואין היה מקום, בן הזוג היה ילדה קטנה שנקראה עאישה, היא הייתה בת 6 שנים.

 

 

- בהודו, המוכשרת כדמוקרטיה הגדולה ביותר, נשים אינן יכולות לצאת מהבניינים בהם הם מנוצלים מינית (קפיטליזם מנוצל, מהדהד) עם אנשים על כל גג, בכל דלת ופינת רחוב, מוכנים להרוג אותם בבית ניסיון ראשון לברוח, כלומר מעבר לזוועות החמורות של העבדות המינית בעולם שכעת הוא עשיר ומחובר.

 

 

כיצד סין מצנזרת את כל הסרטונים והבלוגים המקוריים (בעוד הבא יכול להיות רוסיה). ועכשיו האם ל- Huawei ו- 5G- סין שכבר ריגלו אחר האיחוד האפריקאי בזכות השרתים שהושתלו במתחם, תהיה גישה לשוק האירופי?

בהצעה לסין, צנזורה דרך סין ובמקומות אחרים, ניתן לבטח לבדוק אשראי חברתי, התרחבות ויוזמת חגורות ודרכים, פלישת טיבט וסחר באיברים בסין .

 

 

- להטיל על ילדים פעולות המום את איברי המין שלהן כדי להפוך אותם לטרנסגנדרים היא דרך לענות ולפגוע בילדים הומואים ואחרים שאינם תואמים את הגישה הנורמטיבית לאחור ולפגוע קשות על הפרשות, אמונות ורעיונות מופרדות באופן משונה וחשדני. על מגדר בכלל.

 

בעידן זה, פאשיסטים כמו ראש המדינות, כמו טראמפ, בעד עונש מוות. בעקבות מצב הנפש שזה עתה צוין, איזה סוג עונש צריך להטיל על אנשים שמאפשרים זיהום והרס נוסף של הטבע?

 

- אנשים שנכלאו ברוסיה להפגנה או לצורך פרסום ברשתות חברתיות ביקורת על פוטין או על פלישת קרים או אוקראינה.

 

מהגרים לא חוקיים נמצאים בסיכון מדהים שייסחרו באיברים שלהם.

 

- 40 מיליון איש הם קורבנות העבדות המודרנית כיום, 25% הם ילדים.

נתוני משרד האום לסמים ופשע (UNODC) מצביעים על כך שכמעט 80% מהקורבנות המזוהים סוחרו בגין ניצול מיני.

עד 300,000 אמריקאים מתחת לגיל 18 בסיכון לניצול מיני מדי שנה.

תוחלת החיים הממוצעת של הקורבן מדווחת על 7 שנים (מרצח, טיפול לא נכון, שימוש בסמים, מחלות מין, התאבדויות).

 

- איך זה שנושאים כמו סחר מיני בילדים לא עולים לחדשות ? לא צריך להיות קונספירציוניסט, להבין שכאשר לא ניתן לראות נושאים כמו עבדות מודרנית והתעללות מינית בילדים בתקשורת ההמונית, הרי שזה הסימן הבלתי ניתן להכחשה של חברה בה האליטות מאכילות אנשים עובדים בחוסר אמיתות ושלטון. על ידי עיבוי ההתקפות הגרועות ביותר על בני האדם (ועל כל היצורים האחרים ועל החיים) על ידי בני האדם.

 

 

רצח עם שאנחנו לא מכירים, או לא רוצים לדעת עליהם.

inthenameofhumanrights.com/2013/10/the-inside-of-green-house.html

 

-אם אתה יכול בבקשה לתת כמה זרעים (לטחון אותם לציפורים הקטנות יותר) לציפורים וכו ...? מעמדם כמעבר לחסר בית יסיים את הרעב ויקרע אותם, כדי לגדול את השנאה הסוערת שתכבה את האדם באופן ראוי.

 

(צריך לנסות ליצור רשת כדי להילחם בזוועות כמו סחר בבני אדם, אל תהססו לעשות זאת).

על כל החשבונות האלה תהיתי האם חיפשתם דוברי אורח עבורכם בפודקאסט / בלוג.

 

SOS ENDORSE VEGANISM.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מוחמד, נביא האיסלאם, התחתן עם ילד בן 6 . מיליונים מטיפים לקדושה של נישואי ילדים ושל פדופיליה כתוצאה מכך. אנא, בדוק באינטרנט כדי להבין שזה לא מוגזם בכל מקרה.

 

 

 

 

 

איסלאם הטוען נישואין למבוגרים עם ילדים.

 

 

אסור על הכנת נישואי ילדים.

 

 

 

דואל זה הוא חלק מקמפיין אחד שנשלח בלבד. הדואל שלך לא ישמש שוב ולא יימסר.

 

 

 

 

עצומה זו נועדה להודיע לאנשים על עובדה פשוטה:

מוהמד, נביא הדת האיסלאמית, התחתן עם אשתו הרביעית. הוא היה למעלה מ -50 שנה כאשר מקום הנישואין היה מקום, בן הזוג היה ילדה קטנה שנקראה עאישה, היא הייתה בת 6 שנים.

 

 

הסרתי את קישורי הציטוטים שערכתי כאן. הייתי צריך לעשות זאת אם אין יותר מדי קישורים שיש לשלוח. כולם מוזכרים ומקושרים לבלוג שלי.

 

מוחמד התחתן עם עיישה כשהייתה בת 6 והנישואין (לצערי, אין לצערי שום מילה אחרת שמזכירה כי בושה ואשמה מחרידות מדי יום של חברותינו) הושלמה שהיא בת 9. יש ויכוח בתוך האיסלאם על גילה, אך הקונצנזוס המוחץ הוא 6. להלן החדית (רישומי פעולותיו של מוחמד שהם חלק גדול מהאסלאם) התומכים בכך:
 

חדיגה נפטר שלוש שנים לפני שהנביא נסע למדינה. הוא שהה שם כשנתיים בערך ואז התחתן עם עיישה כשהייתה ילדה בת שש, והוא צרכ את הנישואים האלה כשהייתה בת תשע. סאהיה בוכרי 5: 58: 236


עאישה (אללה יהיה מרוצה ממנה) דיווח: שליחו של אללה (עליו השלום) התחתן איתי כשהייתי בן שש, והתקבלתי לביתו כשהייתי בן תשע. סאהיח מוסלמי 8: 3310

 

מהאדית של סונאן מאבו דאוד, כרך 2, מספר 2116 עאישה אמר, שליח אללה התחתן איתי כשהייתי בן שבע.  (המספר סולימאן אמר: או שש שנים.). היה איתי יחסי מין כשהייתי בן 9.

מאת wikiislam.

 

 

הטקסטים הללו הם תרגום ישיר של חדית , ערבית שדית (חדשות או סיפור), כתבה גם את חדית , תיעוד המסורות או האמירות של הנביא מוחמד, הוקרה וקיבלה כמקור עיקרי לחוק הדתי ולהדרכה מוסרית, שנייה רק בסמכותו של קוראן, הספר הקדוש לאיסלאם.

מאת אנציקלופדיה בריטניה.

האדית הפכה למילה נרדפת למונח סונה .

 

עם זאת, המצוקה אינה עוסקת יותר בדברי הכתובים אלא באלפי המסמכים שהפיקו מטיפים, מאמינים או חסידים מוסלמים המשלים, מכבדים וממליצים על נישואין אלה של זקן עם ילד צעיר.

מידע זה מדויק. אנא שים לב שתורות אלה שהן לגיטימיות כבסיסות לדת האסלאם ניתן למצוא באלפים באינטרנט באמצעות חיפוש מילים פשוט מאוד.

להטיף שנישואיו של מוחמד לילדה קטנה ראויים או שאפשר לקחת אותם כ-, או שיש למודל השלכות חמורות ומעבר. החל מנישואי ילדים במדינות כמו ערב הסעודית וכלה בסיפורים הרבים על אימאמים שנתפסו במצלמה בבריטניה בהסכמה להינשא לילדים ולהציג זאת כנוהג מתאים תחת האיסלאם.

לקמפיין ולעתירה שתי מטרות: האחת להבטיח שאנשים יידעו מה קורה. הנישואין כשלעצמם, אך גם העובדה שנישואיהם של ילדים עם מבוגרים מוכרזים למעשה באמצעות הוראת האסלאם. שתיים, אז היא תבקש מהממשלה לסנקט תמריצים ישירים או עקיפים והסתה לפדופיליה ונישואי ילדים (נישואי פדופיל). באופן פרגמטי, המשמעות היא שמורים אסלאמיים צריכים לגנות את שוויון הנישואין לילדים ולקבל עליהם סנקציה חמורה כאשר הם תומכים בכך. לשבח את חייו של מוחמד מבלי לגנות במפורש את נישואי הילדים הוא למעשה תמיכה בפדופיליה.

הנביא מוחמד זוכה לשבחים רבים ומצטט כל העת כנביא הנביא היחיד של האיסלאם. שמו הוא מבוא כמעט לכל תקשורת והחלפה מילולית או כתובה בתרבות האיסלאם.

איש אינו צריך להיכנס למדרסות, לבתי ספר אסלאמיים, כדי להבין שחייו של מוחמד ניתנים כדוגמא ומופת.

 

 

להפסיק את נישואי הילדים והכנת נישואי ילדים.

 

 

נ.ב: מעשים או הסדרים אלה נקראו באופן מסורתי נישואי ילדים. עדיין לקרוא להם נישואי ילדים בתקווה שיזכיר לנו מי צריך להיות, בשום אופן, מוגן. לקרוא להם נישואין פדופיליים יכול להתמקד בהפללה של פדופילים ותרבויות פדופיליות שמאפשרות, ולעודד זאת. לקרוא לזה נישואי ילדים מפסיק לקרוא למה שברגע שנדע, גורמים לכולנו להיות שותפים, שכן לא לעצור את זה.

 

 

נ.ב: שים לב ששתי עצומות קודמות נדחו או הוסרו ללא כל אזהרה או הצדקה נאותה, גם באתרים מתמחים בעתירות מרכזיות, בעתירות יש זמן מוגבל להחתמה.

 

העצומה שניסיתי באמצעות האתר הממשלתי בבריטניה, לא התאימה לקריטריונים, וקטלגה תחת עניינים תרבותיים שלא ניתן לנצח עליהם.

 

 

 

אליל זה, שעבורו שום דיון הקובע את פאר האיסלאם ואת אדוניו אינו נסבל, ולמעשה, די מפורסם כיום מאושר על ידי עונש מוות. זה לא נקרא טרור, הכללים, כאן שריעה וחוקים אסלאמיים אחרים, שמבוצעים על ידי הכוח, או אחת המעצמות במדינה נתונה.

 

האם ניתן להוציא מוסלמים להורג בגיור?

כפירה, או עזיבת האמונה, היא נושא שנוי במחלוקת מאוד בעולם המוסלמי ומומחים טוענים שרוב החוקרים סבורים כי זה עונש מוות.

הקוראן עצמו מכריז שאין שום כפייה בדת.

על ידי ה BB ג.

 

אל-תקיה, פיזור

ישנן מספר צורות שקר לא-מאמינים המותרות בנסיבות מסוימות, הישובה הידועה ביותר טאקייה (לשיעה). נסיבות אלה הן בדרך כלל אלה המקדמות את עניינו של האסלאם - במקרים מסוימים על ידי רכישת אמונם של לא-מאמינים על מנת לממש את פגיעותם ולהביס אותם.

על ידי דת השלום.

 

 

 

 

אסור על הטפה לנישואי ילדים על ידי מטיפים איסלאמיים - וכל האחרים.

 

 

 

כיצד צנזורה בסין אוסרת על כל הסרטונים (בעוד הבא יכול להיות רוסיה), ובלוגים מתרבויות מערביות: לא מוגזם העם הסיני אינו יכול לגשת לאף יוטיוב, גוגל (אם רק כמה מהם), האתרים האלה נאסרים לחלוטין וממצה ומאז האחרון שנה משתמשי אינטרנט עלולים להיכלא אם ינסו לגשת אליהם (בקניית תוכנה המסוגלת לקפוץ על חומת האש). באותה מידה לגבי הנושא שלמעלה, נורא, אבל בשום מקום ברור בתקשורת המרכזית, לפעמים למעשה הם מתנגדים וחוזרים על עצמם את המתנגדים (כמו ה- BBC ולפי ידיעתי כל שאר מוסדות התקשורת הגדולים מאוד נוהגים, כל כך הרבה עבור 4 ה כוח, עיזבון ו -4 ה סניף הממשלה), כך שהם מאמינים לרוב הגדול של האוכלוסייה שלמעשה לקבוצות אלה יש כוונות שלום ודוקטרינות ממוסדות היטב, בעוד שכל מחוקקים בה, אם המחקר הרציני, יודע שזה אכן יודע שהמחקר שלה יהיה אמין.

 

לא יכול להיפר-קישור כי היה ברדיו, אבל אייטם ראוי של ה- BBC אליו אתייחס כאן כי בעוד שמתרחשת צנזורה על כל הבלתי פורמלי (כל הבלוגים והסרטונים) והמקורות המערביים האמנותיים וכי התקשורת הראשית לא מדברת ישירות על זה , בוצעו על כך בלוגים רבים ופרסומים אלטרנטיביים (אולי בעיקר על ידי אנשים שהתגוררו בסין בעבר מאז שבלוגים למערב (אפשר רק בעזרת תוכנה העוקפת את חומת האש הגדולה של סין) מסין ייחשבו כ עבירה פלילית. עם זאת, ה- BBC (מעודכן ופורץ דרך - זה קורה) הוא היחיד שאני מכיר שדיבר על האופן שבו מאוחסנות הממשלה בחירות ופעילויות שנעשו על ידי אזרחיהן וכיצד זה משפיע (באופן חיובי או שלילי) על מדינות הרווחה שלהן. נקודות מבט של משרות, הפיכתם לעובדי מדינה או תועלת משירותי מדינות (בחלק מסוים של סין אנשים אינם יכולים להרשות לעצמם תעודות זהות ורישום בקשות תעודה), אם המדינה חושבת שהאזרחים סימנו את האפשרויות הלא נכונות או הנכונות . התבונן גם במערכת האשראי החברתי בסין העונש אנשים מבחינה חברתית באמצעות ייחוס והפצה של נקודות טובות או רעות. ממה שידוע לנו כיצד פועלות מדינות (לא ישרות), אפשר לדמיין את המאפיה הטובה שמרוויחה משכורת כעובדי מדינה, הכנסות כסוכני נדלן ופרסי כבוד ותגמולים למערכת (בקרוב הכנסות כאשר נפוטיזם ניחן היטב) להמשיך ולממש להיות מותאם כל כך בצער לכל גודל השחיתות.

 

 

 

 

רצח עם שאנחנו לא מכירים, או לא רוצים לדעת עליהם.

בתוך-הבית-ירוק.html

 

בהתחשב בכך שמתרחש בארהב, שם כולם נפלו בוודאי לטרור ואינם יכולים לדבר יותר מבלי לצאת נגד מדינותיהם. או על ידי נטילת צד לשד הפורח שלה סוף סוף או מבלי להפחיד דבר שמגיע מעמיתיהם ושכניהם - הזדמנות לנקות חולים. גם אם הנשיאות הימנית הקיצונית הזו תיעלם, הפילוג, הצביעות, האיוולת, העונש, העוולה והבגידה, כל זה יחד שיצרו, לעולם לא יירפאו. ולמי ירוויח העסקה? למי ירוויח מהתכתיב והפחדים מדבר שהוא היה זורע?

הובא מאיזה בחור לא אותנטי שמאופיין כמערכת של חדשות מזויפות (רעש של היוון פופוליסטי שבוי - בידור פרסום המונע על ידי הדמות הפוליטיקאית שזה עתה נולדה מחדש, שהיא גרועה יותר מהמאפיה, על שהפכה לעובדי מדינה - ובוא נקווה או להתפלל או לומר שהם לא יוכלו להתחמק מחקירתם. מכיוון שאם בין היתר הונאי מיסים עומדים בראשם, זה אומר להודיע כי הדמוקרטיה נרצחה (ונשחטה שוב ושוב בעיקר על ידי החברות והמדינות הגדולות ביותר בעת הפעלת חוזים בינלאומיים המנסים להקטין את האפשרות של אותם סוכנים ניכוס והרס - מבחינת יכולות חיידקים יכלו לעשות זאת גם לפני שהרוב המובהק של הפילוסופיות, הפוליטיקה והדתות [ישוו וירד] יהרסו בעלי חיים וסביבה כמושג של התקדמות והארה. דמוקרטיה לא נאיבית מת, או ליתר דיוק לא זה, זה נעשה כמו: מעולם לא חי, אבל כל החלקים שלו משותפים), שהוא צעיף ותרגול מסריח בתהליך חיזוק, לחיזוק תסחיפים באמצעות שיטת צנזורה ברמה A , אותו משטר של אין חדשות (לרעה).

האנשים שתוקפים את התקשורת בצורה מגוחכת זו, הם למעשה מאוד לא יכולים להיות מאושרים יותר (לעומת מרוצים) ממה שהתקשורת עושה, הם רק רוצים שיעשו זאת יותר. הם עובדים עם עיתונות ראשית ולא מטרידים אחרים; מכיוון שניסיון לקמפיין אחרת - מחוץ למאות האנשים המעטים שמדברים למיליונים - משפיע באותה מידה חברתית ופוליטית כמו שנחטף ללא דיווח, גרם להיעלם למדבר ולמות. אינך זקוק לכדור עבור משרוקית, אלא צריך שק ותקוע. באשר לירי הצתות, הם מחזיקים את המפתחות - אם כי לא לשמיים האולימפיים.

מדבר אפרופו, אם אתם חושבים שהוא קר לעיתים, זה בגלל הקרח והשלג שנמסים, כמו שכולנו, עם פלסטיק בארכובה ובקרובים והרעלה טובה יותר. מקיא את מה שאנחנו מזריקים לרצפה שלנו? לא שלנו, אבל אפילו את מותנו נשלל על מה שעשינו לאם שלילדה יש טבע לעמל שלה.

 

 

אסור על הטפה לנישואי ילדים על ידי מטיפים איסלאמיים - וכל האחרים.

הסרתי את קישורי הציטוטים שערכתי כאן. הייתי צריך לעשות זאת אם אין יותר מדי קישורים להודעה שתישלח. המקורות כולם מוזכרים ומקושרים בדף זה.

 

 

Ø      פריט בנושא טיפוח בבריטניה בזמן שהמשטרה והשירותים החברתיים הוכחו כשותפים או פסיביים. עשרות בתי משפט לשריעה או מועצות הפועלות בבריטניה באישור הממשלה.

השערורייה סוס טרויאני עם 6 בתי ספר בבירמינגהם מצאה כופה משטר אסלאמי ואפליה על מורים ותלמידים בבתי ספר ממלכתיים. או בגרמניה (בעוד המלוכה בבריטניה הם ממוצא גרמני) עם האסוציאציות שלה ושיתופי הפעולה שלה עם האימפריה העותמאנית.

אחד מכל ארבעה ילדים בבריטניה מתחת לקו העוני: לא סוד, כותרת תכופה, לפחות בבריטניה.

כיצד בעוד איום הימין הקיצוני התפשט בכל רחבי אירופה, בריטניה היא היעד הטוב ביותר להטמעת נשים.

 

Ø      גרמניה פשוט יצרה את החוק הטוב ביותר סביב דברי שטנה כדי להניע פלטפורמות אינטרנט - אם כי הם לא פלטפורמות אלא הופעות פרטיות, Who (לא מי) שמתון ובוחר, הורס את תקוות האנשים לנוכחות וקיום אלקטרוני, מוחק מיליארדי תגובות, מיליוני חשבונות, אלפי חשבונות פוליטיים, בעיקר למה? מכיוון שהנישה היחידה לתקשורת או לנראות תהיה בתשלום אגרות כבדות עבור תוספות במדבר שישאירו את החברות הגדולות לקטן לדמם בהדרגה, לקונן (כסף, כאב, אלימות, תקווה לשטן לשים קץ ול לכן עוד רוצח פעילויות במטרה לשיר, להתקשר ולהרגיש שהם משהו (להתפלל ולהיות טרף) ולמות.

 

Ø      ואילו אירופה מתחילה להצטיין בסחר בבני אדם, ואיברים יבול. במהלך אותה תקופה אוכלוסייה מתה יותר ויותר ממחלות בדרכי הנשימה הנגרמות כתוצאה מזיהום קטלני, אשר שווה רק את מידת המדבר של צפון הארץ, לא מחסור אדוניהם, אלא אחד העצים והמינים שאינם עוד, אלא חוות שהורסות פינות שנותרו מהטבע ואז נהנות מגידול בעלי חיים - תרבות - לשחיטה.

 

Ø      כיצד ישלמו האגרות והמחקר באוניברסיטאות על ידי הבנקים, שיחליטו מהסטודנטים שהם יסכימו לשלוח או לא לשלוח (לגייס או לא לגייס, לסקרים שהם יובילו ויזמו והתוצאות שהם יביאו. לפרסם. אין גיבוש, רק לעיצוב.

איך זה פשוט לוקח מקסימום סמסטר א במדעי המדינה למתחילים לדעת שמשאל העם נחשב באופן נרחב כאל פוטנציאל לא דמוקרטי. אתה יודע, האם היית רוצה להצביע כדי לחסל אנשים גדולים מהזכויות שלהם להתחתן, (אחד הצעדים המסורתיים להביא אנשים לאנשים גרועים יותר מחבלה).

 

Ø      כיצד נישואי ילדים, גם כאשר הם בלתי חוקיים נסבלים וקורים בפועל בכל כך הרבה מדינות מוסלמיות ונוצריות , כולל ארהב, עם הכי הרבה הופעות של הנגע הזה בעולם הם בעיקר באפריקה במדינות כמו ניזר, מכונית, צאד, בנגלדש, בורקינה פאסו, מאלי ....

 

Ø      ואיך, בצרפת, חסרונות ועסקים כאחד מסתלקים מכל מה שגורר עיתונאים בפני בתי משפט המבקשים מיליוני יורו כאשר העיתונות גילתה או חיפשה מידע. צרלי הבדו נאלץ להיאבק במשפטים רבים של ארגונים לאומיים רבים (בעיקר איסלאמי, קתולי, ימני קיצוני) רק על שפרסם קריקטורות, במטרה ברורה לבדר, לעתים קרובות ממצבים ואנשים כה מפלים במה שהם עושים ומצליחים שהצחוק הוא משמש כתרופה אחרונה, במשך זמן רב לא עוד כקומדיה. על המגלומניה של האינקוויזיציה, או כמה זול יישמע עכשיו הרעיון של מלך פילוסופים. לגבי השאר, הקיצוניות תזדהה עם הרוסי שמכהן מחדש את ארמדת החימוש בצורה מדהימה, והאחרים כל כך מטונפים ועשירים שהם לא צריכים להיות רחוקים מאף צד, הם פשוט אלים באותה צורה שהם מכבדים חרקים , לבדוק, באותה דרך שהם יעשו זאת למשותף, אזרחות לא כנה. הגבר והאישה ברחוב אשר בתמורה ישוטטו כדי לוודא שכולם נמצאים בקו האין שמונה מספרים, שזקוק לאפליה כאשר השלטון יושמד. בצרפת אחד מכל 5 ילדים חי מתחת לקו העוני.

 

Ø      אסור לגעת בכניסה למקדשים כביכול.

הרבעים האדומים בהודו שלמעשה מעבירים מיליוני נשים לכל דלת ולכל גג, ומאפיה מונעת מהם לברוח.

 

Ø      בואו נקווה שמאמינים יהודים לעולם לא יחדשו את קורבנות בעלי החיים לאחר שהמקדש השלישי נבנה מחדש. בוא נקווה בשבילם אפילו, כי יהיה ברור, מי יתקשר כך.

ובשבילנו, להתיר זאת.

 

Ø      אל תחשוב שמה שאתה מרגיש קר שמפריך את הקיומיות של ההתחממות הגלובלית. זה הקור שמגיע מקרח ושלג שנמס, ונעלם. אכן קר.

 

Ø      החדשות מסתתרות כי רמת הרעל בארץ בדם שלנו, בכל מקום, כימיקלים שלעולם לא ייפטרו. האם אתה יודע למשל שכולם בעולם נבחנים כעת בחיוב שיש בדם עקבות של חומצה פרפלואורוקטנואית, הודות למוצרי טפלון? מה לגבי פלסטיק, גז, נפט מזוקק, אבק מסרטן וכל השאר שיתמוסס, יתאבנו לפני שתסס את מה שהיה לחיות ובועטות.

 

Ø      על טראמפ מייעץ למוות למוות על פשעי שנאה. מה צריך לעשות בכדי להכחיש את ההתחממות הגלובלית ולמגרש שיעביר חוקים שהורגים את כולנו, ורבים במיוחד, בין-לאומיים? ומזחלות אחרות של השרוול (ערב השחייה) מהסוגים? מסננת, סיווט?

או לא דבר שמחכה למירוץ ה- g להצטרף. GI.g8.

 

 

 

ורציחות עם סגולות שוויצריות, סגנון שוויצרי - עוד גן עדן פיסקלי, סמל טיהור הכסף, וכאשר המסיבות התומכות בחיים הן בעיקר אלה שהיו, מלכודת חיים, איום, גרון ואונס.

אך כמובן, כל זה ועוד יוחזר על ידי ימין ושמאל קיצוני, אשר יטיל את האחריות, את האשמות שלא להגיב לעבר קבוצות אחרות, בזמן שמדינותיהם בזזו. ובעוד הם פחדנים ולא מכובדים מכדי להתייחס אליהם, מעמידים פנים שהם גלויים, מדינותיהם, מדינותיהם ועובדיהם ואומרים שאיננו יכולים להפסיק סבל - כי סבל הוא מה שהיו רוצים להניח ולייצר בקנה מידה גדול ושיטתי מאוד מאשר המעמד הבינוני העליון, וכל השאר עוזרים לה, שפשוט נותנים לזה להכות.

יראת כבוד. אתה מתאר לעצמך עכשיו, עם סוג העבודה שעושה משטרה, זה יעודד את הימין הקיצוני! בעוד שהמשטרה נמצאת ברוב המדינות בהן קיים ימין קיצוני מאוד להוטים להיות חברים אולטרה לאומניים, מעודדים עמדה מקוטבת, פשיסטית לגבי אונס בגיל העשרה או ביטחון שאינם מתמודדים איתם, ולכן מייצרים אוכלוסייה מוגדלת זועמת או פופוליסטית. תְגוּבָה. אם כן, האם ניתן לדמיין את הצעד הבא, הפיכה שניתן לבצע. להזניח את עבודתו לאלץ אנשים להצביע בעד מפלגתך.

 

קשה לעבוד עבור המשטרה (או שירותי הרווחה, כל עוד אינך יכול להראות שאתה בן דודי מסור או מגזע).

( מצטער שוב ושוב ממש לא ברור - התיאוריה כאן המשטרה עשויה להצביע לעתים קרובות לימין קיצוני ). הם גם חושבים שזו אשמתם של הקורבנות שהם מנוצלים, באשמתם או פשוט נוחים לאחרים שהם מתקשרים אליהם ומזדהים עם המציאות. המשטרה אז לא עושה דבר למען האנשים. וכאשר אנשים (אלה שאינם מרוצים מפסיקת טינופת, הריגה, חוליגנים, תפיסת עשירים, אונס כקציר ותווית סחורה), אלו שלא מלכתחילה מסכימים עם הימין הקיצוני, אפילו הלהיטים נגד, להיות ממילא יותר ויותר קיצוניים כי ממילא לא נותנים שום הגנה. אז מה? הם מצביעים לימין קיצוני (חשוב עכשיו איזו מפלגה מציעה פרויקט חברתי, עם משרות ופרנסה ראויה ואקולוגיה כמפתח? לא, מה שהם רוצים זה צמיחה, להאכיל את הסרטן ולהיפטר ממה שכבר נבנה). מפלגת המשטרה ממש (כאשר ואם המשטרה היא ימין קיצוני ... וכשזה המצב כמובן לא המשטרה האמיתית, הם לא ראויים לשם אבל הם עדיין אלה שהם העובדים. שליחת אלה שנתפסו והגנה על אלה שצריכים לטהר את התוכנית לא לעשות את הדבר הנכון. כל כך מוסרי? המשטרה (או הרשות השופטת, מבלי שתצטרך לומר) לא נותנת חרא, מעודדת פחד ככל שה (או) שרה סיבה, וגורמת לאנשים להצביע לימין הקיצוני, ואז המשטרה תעשה את העבודה. הימין הקיצוני הוא מעסיק טוב של כלום בובי, שיבטיח שהמחנות מלאים בלא רצויים. התפקיד המבטיח לא של משטרה אלא של מיליציה, אבל עם זה הרבה יהיה בסדר.

 

 

 

על ידי www.inthenameofhumanrights.com

 

 

 

 

 

 

אסור לגעת בכניסה למקדשים כביכול.

הרבעים האדומים בהודו שלמעשה סוחרים מיליוני נשים לכל דלת ועל כל גג, ומאפיה מונעת מהם לברוח.

 

בואו נקווה שמאמינים יהודים לעולם לא יחדשו את קורבנות בעלי החיים לאחר שהמקדש השלישי נבנה מחדש. בואו נקווה בשבילם אפילו, כי זה יהיה ברור למי הם היו קוראים כך.

ובשבילנו, להתיר זאת.

 

 

 

אל תחשוב שמה שאתה מרגיש קר שמפריך את הקיומיות של ההתחממות הגלובלית. זה הקור שמגיע מקרח ושלג שנמס, ונעלם. אכן קר.

 

החדשות מסתתרות כי רמת הרעל בארץ בדם שלנו, בכל מקום, כימיקלים שלעולם לא ייפטרו. האם אתה יודע למשל שכולם בעולם נבחנים כעת בחיוב שיש בדם עקבות של חומצה פרפלואורוקטנואית, הודות למוצרי טפלון? מה לגבי פלסטיק, גז, נפט מזוקק, אבק מסרטן וכל השאר שיתמוסס, יתאבנו לפני שתסס את מה שהיה לחיות ובועטות.

 

על טראמפ מייעץ למוות למוות על פשעי שנאה. מה צריך לעשות בכדי להכחיש את ההתחממות הגלובלית ולמגרש שיעביר חוקים שהורגים את כולנו, ורבים במיוחד, בין-לאומיים? ומזחלות אחרות של השרוול (ערב השחייה) מהסוגים? מסננת, סיווט?

או לא דבר שמחכה למירוץ ה- g להצטרף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Covid-19: ב- WUHAN אחת המעבדות הבודדות ביותר בעולם העוסקות בנגיפים קטלניים. זה בו לומדים קורונווירוסים בעטלפים.

 

הַכתָרָה .

 

אלה לא ממשלות.

 

 

צרפת בודקת קשרים עם מעבדת ווהאן; עיתונאי אזרח נעדר מופיע שוב; הנגיף עוקב אחר קשרי המקס - בריטניה

https://www.youtube.com/watch?v=y2oML9BpQ5g

 

 

סין מנעה ממומחים צרפתים לפקח על הבטיחות במעבדת הנגיף הראשונה שלה עם אבטחה גבוהה, העומדת כעת בפני טענות כי מדובר במקורה של מגיפת הנגיף הכלילי, על פי גורמים צרפתים.

המעבדה בעיר ווהאן, שם החלה התפרצות קוביד 19 בשנה שעברה, היה הראשון בסין עם דירוג בטיחות ביולוגית 4 (BSL 4), השמור למוסדות העובדים עם גורמים שעלולים להיות קטלניים. היא ערכה מחקר על קורונאווירוסים, חלקם נגזרים מעטלפים, שמחשבים שמקורם בפתוגן.

המתקן נפתח בשנת 2015 לאחר שנבנה בשותפות עם צרפת, שנועדה לספק את המומחיות הטכנית עם 50 חוקרים צרפתים ברמה גבוהה בשל עבודותיהם בין 2017 ל -2022. הם לא עשו

https://www.thetimes.co.uk/article/coronavirus-china-bars-safety-experts-from-wuhan-lab-brbm9rwtm

ג: מצטער שזה הטיימס , לא פריט אחד בחינם.

 

 

ההשערות הנפוצות ביותר כיום במערב הן שמדען במעבדה ביולוגית בעלת אבטחה גבוהה בווהאן נדבק בטעות והפיץ את הנגיף, או שאחת מכמה מעבדות נפטרה בחופשיות חומרי מחקר מזוהמים.

גם באפריל הוזמן שגריר סין בפריס, לו שיי, למשרד החוץ הצרפתי, צעד רציני רק לאחר שבירת היחסים הדיפלומטיים, לראשונה מזה רבע מאה.

Lu מצייץ כמה פעמים ביום בנושאי קוביד 19. הוא חזר על טענותיו של דובר משרד החוץ הסיני, גאו ליגיאן, כי הנגיף הגיע מארהב. הוא טען כי פרלמנטרים צרפתיים תמכו בהערות טייוואניות גזעניות נגד המנהל האתיופי של ארגון הבריאות העולמי, והאשימו את המטפלים בבתי האבות הצרפתיים בנטישת עמדותיהם בן לילה, נטשו באופן קולקטיבי והשאירו את תושביהם למות מרעב ומחלות .

אם יש בעיה, זו אשמתם של מדיה מסוימת, המשיך לו.

ג: כמה מוזר, האסטרטגיות של חצוצרה.  טרומפור עלינו לומר בצייתנות. פטור ממכס.

 

שמועות מעבדה

מקור הנגיף רגיש במיוחד בפריס, מכיוון שצרפת בנתה אחת מהמעבדות הביולוגיות ווהאן שפרקטיקות האבטחה שלה נחקרו.

ווהאן הוא הצרפתי ביותר מערי סין, כותב העיתונאי החוקר אנטואן איזמברד בצרפת-סין, קשרים מסוכנים, שפורסם ממש לפני המגיפה.

 

מרכז ווהאן לבקרת מחלות ומניעתן, מעבדה ברמה 2 לבטיחות ביולוגית הממוקמת פחות מ -300 מטרים משוק פירות הים, שם טענו הרשויות הסיניות שהמגיפה החלה.

הוושינגטון פוסט נחשף ב -14 באפריל כי דיפלומטים אמריקאים שביקרו במכון ווהאן לווירולוגיה בינואר 2018 הזהירו את וושינגטון שהמעבדה אינה מאובטחת. א כבל מיום 19 בינואר 2018 אמר כי במעבדה החדשה יש מחסור חמור בטכנאים וחוקרים שהוכשרו כראוי לצורך הפעלה בטוחה של מעבדה זו עם כליאה גבוהה . ” הכבל הזהיר כי עבודת המעבדה בנושא קורונווירוסים של עטלפים מסכנת ליצור מגיפה דומה להתפרצות הסארס ב -2003.

סין רוצה את הטכנולוגיה, אבל היא לא רוצה שיתוף פעולה . ” חמישים חוקרים צרפתים היו אמורים לעבוד במעבדת P4. יש רק אחד.

הנשיא מקרון כינה את יוזמת החגורה והכבישים של טריליון הדולר בבייגינג לבניית כבישים, נמלי ומרכזי תעשיה סיניים ברחבי העולם הגמונית.

https://www.irishtimes.com/news/world/europe/europe-s-relationship-with-china-is-now-one-of-mistrust-and-hostility-1.4242000

 

ג : בעוד בוריס גונסון שוב כינה את יוזמת החגורה והכביש נהדרת.

צרפת עשתה דבר מאוד מטונף ומטופש, והסינים הפרו את הבטחותיהם, החוזה, ברגע שהפרויקט התחיל במלואו, על פי גורם צרפתי, ( https://www.courrierinternational.com/article/vu-de-letranger-le-laboratoire-de-wuhan-symbole-dun-echec-de-la-cooperation-franco-chinoise ) אבל דבר אחד בטוח, הוא שאזרחי צרפת נענשו על ידי סין במשך שנים. האנגלים, ארהב, האוסטרלים והקנדים (המחזיקים בדרכונים מוזהבים, מסוגלים לחצות גבולות כאילו היו להם מפתחות קסם, עם גדול של מהגרים, אך עשוי בהחלט לראות את כוחם מתכווץ לכלום, כאשר הם מאבדים את יתרונות הבלשנות שלהם. תרגומים שהם גלובליזציה ואוטומטית כמו שאר העבודה - ללמוד שפה עד ליכולת להשתמש בה בצורה מקצועית זו הישג לאכול את כל השנים המסכנות של העובד (וואקי) שצריך לעשות את זה, תוך שהוא מדבר עם מבטא יליד הוא בלתי אפשרי וגם בגידה במה שאנשים נמצאים בלידתם ונסיעתם. לדבר במבטא הנכון ובניבים (מזהים) [מחרידים] רק פיתוי לנאיביים שחשבו ששפות פשוט מצפות עולם שחושב על הרגליים - טרה קוטה). בסין כל שאר הלאומים האירופיים ואחרים שראיתי, ... מתבקשים לקבל נייר אחד לקבלת ויזה סינית, עבור הצרפתים רשימה מיוחדת - הדורשת פי 3 מכפי שהם מבקשים בעלי דרכון לאום אחר) היא שניתן להם על ידי מנהל, שהופכים את מסירת הוויזה להם באמת ממש קשה, אם אפשר. למה? בגלל שצרפת עומדת מדי פעם על זכויות אדם.

 

סין רוצה את הטכנולוגיה, אבל היא לא רוצה שיתוף פעולה.  חמישים חוקרים צרפתים היו אמורים לעבוד במעבדת P4. יש רק אחד.

https://www.irishtimes.com/news/world/europe/europe-s-relationship-with-china-is-now-one-of-mistrust-and-hostility-1.4242000

 

 

אבל בעוד ארגון הבריאות העולמי (WHO) פרסם מדריך ברמות השונות , הסטנדרטים אינם נאכפים באמנות כלשהן

תאונות קורות. בשנת 2014, נשכח בקבוקוני אבעבועות שחורות נמצאו בקופסת קרטון במרכז מחקר ליד וושינגטון. בשנת 2015, צבא ארהב בטעות נשלחו דגימות אנתרקס בשידור חי במקום נבגים מתים עד לתשע מעבדות ברחבי הארץ ובסיס צבאי בדרום קוריאה.

בארבעה מקרים בין השנים 2003-2004, נגיף סארס שוחרר בטעות ב מעבדות בסינגפור, טייוואן ובייגינג. בארבעה מקרים בין השנים 2003-2004, נגיף הסארס שוחרר בטעות במעבדות בסינגפור, טייוואן ובייגינג.

במה שמכונה ניסויי מעבר, מועברים נגיפים או חיידקים מחיה מעבדה אחת לאחרת במטרה ללמוד כיצד הסוכנים מסתגלים למארחיהם. ניסויים קודמים הצליחו להפוך את הנגיפים ליותר מועברים בין בעלי חיים בשיטת הלו-טק הזו.

https://www.bbc.co.uk/news/science-environment-52318539?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

 

 

מישל ברניר, המשא ומתן על הברקזיט של האיחוד האירופי שהיה באותה עת שר החוץ של זאק שיראק, חתם על הצו שהוביל להקמת מעבדת ווהאן בשנת 2004 . אבל חברות צרפתיות קיבלו תפקידים קלים בלבד בבניין המעבדה, וכשהיא נפתחה בשנת 2017 שיתוף הפעולה קרס. https://www.telegraph.co.uk/news/0/wuhan-virus-inside-story-laboratory-blamed-donald-trump/

טכניפ, החברה הצרפתית שאמורה לאשר כי הבניין עומד בתקני הבטיחות, סירבה לעשות זאת לאחר פרישתו מהפרויקט בשנת 2015 , וחמישים מדענים צרפתים בכירים שנועדו לעבור לווהאן לעבוד שם בחמש שנות הפעילות הראשונות שלה מעולם לא הגיעו, לדברי לה פיגארו ופרנס אינטר, שדרנית המדינה.

צאלנג , מגזין עסקי צרפתי, דיווח כי הפרויקט נוסד כאשר גורמי צבא צרפת סירבו לספק לסין וירוסים קטלניים או חליפות אנטי-וירוס למקרה שישמשו לחקר נשק ביולוגי.

אולם זה לא היה סוף שיתוף הפעולה הבינלאומי. בשנת 2013 צוות אמריקני מילא את הפער כאשר המעבדה הלאומית גלווסטון באוניברסיטת טקסס, מוסד המחקר הפתוגנים המוביל בארצות הברית, החלה להכשיר חוקרים סינים לעבודה במעבדות BSL-4.

המהלך הותיר כמה בכירים צרפתים שהציעו כי פריז הפסידה לאמריקאים.

ב- 24 באפריל, שבוע לפני הצהרתו האחרונה של מר טראמפ, המכון הלאומי לבריאות האמריקני סיים פתאום את המענק שלו.

https://www.telegraph.co.uk/news/0/wuhan-virus-inside-story-laboratory-blamed-donald-trump/

 

C: לעיל, הטלגרף שאמר כי אמריקנים השתלטו על כמה היבטים של המחקר בווהאן לאחר שהצרפתים הלכו.

 

 

שחרור מעבדות של נגיפים מסוכנים אינו נדיר. בשנת 2003, למשל, הנגיף שאחראי על SARS החליא סטודנט לתואר שני שעבד במעבדה בסינגפור חודשים ספורים לאחר שההתפרצות הסתיימה שם.

הנה איך צוות ביולוגים, חוקרי מחלות זיהומיות ומומחים לביטחון ביולוגי מכניס את זה ל דוח שפורסם בכתב העת Nature Medicine : איננו מאמינים כי כל סוג של תרחיש מבוסס מעבדה מתקבל על הדעת.

כי המפלגה הקומוניסטית הסינית סירבה לשתף פעולה עם מומחי בריאות עולמיים.

מיקרוביולוג מהרווארד ויליאם האנאג  אמרו שהעובדות אינן תומכות ברעיון שמדען מרושל או גאון מטורף ניסה להפוך נגיף כתר קיים לנשק ביולוגי.

https://www.latimes.com/science/story/2020-05-09/was-the-coronavirus-made-in-a-wuhan-lab-heres-what-the-genetic-evidence-shows

 

 

הגנרל מארק מיליי, יור הרמטכלים המשותפים של ארהב, אמר שלשום כי המודיעין האמריקני מצביע על כך שוירוס הקורונה ככל הנראה התרחש באופן טבעי, בניגוד ליצירתו במעבדה בסין, אך אין שום וודאות בשני הדברים.

המתחם מכיל את מעבדת האבטחה המקסימלית הראשונה באסיה המצוידת לטיפול מחוללי מחלה 4 (P4) - נגיפים מסוכנים המהווים סיכון גבוה להעברת אדם לאדם, כמו אבולה.

https://www.france24.com/en/20200418-france-says-no-evidence-covid-19-linked-to-wuhan-research-lab-set-up-with-french-help

 

ג: זה די אירוני ש- P4 ו- P5 הם בדרגה צרפתית שהפסיכולוג השתמש בצבא הצרפתי כדי לפטור אנשים שנחשבים לא יציבים נפשית מדי מלהירשם כמתגייסים לביצוע שירותם הצבאי.

 

 

מעבדה בווהאן נמצאת בפיתוי לפינוי לעבודה עם הפתוגנים המסוכנים בעולם. המהלך הוא חלק מתוכנית לבנות בין חמש לשבע מעבדות אבטחה ביולוגיות ברמה 4 (BSL-4) ברחבי היבשת הסינית עד שנת 2025, ועורר התרגשות רבה, כמו גם כמה חששות.

נגיף הסארס ברח ממתקני כליאה ברמה גבוהה בבייגינג מספר פעמים, מציין ריצרד אברייט, ביולוג מולקולרי מאוניברסיטת ראטגרס ב Piscataway, ניו גרזי. טים טרוון, מייסד CHROME Biosafety and Biosecurity Consulting בדמשק, מרילנד , אומר כי תרבות פתוחה חשובה לשמירה על בטיחות מעבדות BSL-4, והוא שואל כמה קל זה יהיה

חוקרים סינים מתמודדים עם פחות קלטות מאשר במערב בכל הקשור למחקר על פרימטים

. הוא מוסיף כי ממשלות יניחו כי יכולת עודפת כזו היא לפיתוח פוטנציאלי של כלי נשק. https://www.nature.com/news/polopoly_fs/1.21487!/ menu / main / topColumns / topLeftColumn / pdf / nature.2017.21487.pdf

 

ג: סין מתמודדת עם פחות ברזים אדומים גם כשמדובר בחוזים באפריקה ובמיקומים אחרים, כמו מדינות שכנות, לשכור עובדים, לכרות ולתת עצים באופן לא חוקי.

 

 

 

 

 

 

 

אלה לא ממשלות.

 

ישנן ממשלות לנעילה, ממשלות יותר מכיוון שחברי הפרלמנטים נמצאים בסגירה, שיספקו משכורות במהלך תקופת ההסתגרות.

ישנן ממשלות שיספקו שכר של עד 80% לאנשים המיוחסים שמשתכרים 30,000 יורו או לירות.

 

אנשים שמרוויחים סכום כסף גדול ומאפשרים להם לממן חיים מפוארים לא צריכים להיות תחת הגנת הממשלה. עידוד, מיתוג, עיצוב, ניהול חוסר אחריות ויכולת מוחלטת בשימור עצמי והקרנה). לאחר שהנעילה נעצרת תהיה לנו אבטלה גבוהה כאשר מעמד הפועלים עובד בכל התנאים, למען סבל, ובעיקר במקומות מתועבים בהם הזנחה, אלימות, מכתיבים כללים ומפחידים.

הם גרים בערים בהן ההשכרה הופכת, הפכה למעשה במשך זמן רב - או מעולם לא הייתה אחרת, פשוט בלתי משתלמת. איפה שצריך למצוא מקומות (דה מיטות) לחלוק מטבח וחדרי אמבטיה עם זרים, בדרך כלל ללא מקום נעול או מקום בודד כדי לוודא שהדברים שלהם לא נתונים לחסדיו של אף אחד. מוכן לגניבה זה גם הפריסה שהרשות נותנת לאנשים בקשיים. בהצלחה לך לשמור אוכל במקרר וכו ... חיים של סבל, שם שום דבר לא שלך, וזה מתוכנן על ידי המועצה המקומית שהקימה בניין שהם מכניסים ומבזבזים מיליונים. להיות, להעמיד אנשים, צוותים ודיירים לחסדי כולם והכל.

 

לחזור לאזור הכפרי שלך? הספורט שם הוא על כניסה ושחיטה של הבקר האמיץ שעדיין חושב (האם הם עשויים, כי אולי הם בדיוק כמונו, מחכים ליום האבדון) (יום האבדון שבו בני האדם יושארו ארורים מכל היצורים החיים באופן הגיוני באופן דיבור) ואוכלים איפה שהיער (מספוא) נשחט תחילה. לראות את הזיהום, המלט והזפת, האנשים שרק יכולים לעזוב מכאן, שם על חשבון חיות בעלי החיים.

האוהבים על זה, הלכו. וזכות להיות שם. הנה אתה, טר.

 

 

 

ממשלות המסבסדות משכורות גבוהות, שמאפשרות למעמד הבינוני הגבוה לחיות כמו נסיכים גמורים של לירה גאה ואני ללא אחריות הם פשוט לא ממשלות. הם, וממקמים, מתיימרים מחדש ללא דקויות, קשרי משנה עדינים, מאפיה.

 

 

אלה לא ממשלות. לקיים את אורח חייהם של אנשים שיכולים לקוות לשלם מטוסים בכל עונה כדי לשלם לעצמם יותר הפסקות, שאפילו יכולים לקוות שיהיו להם יותר ממקומות אחדים, להשקיע בשוק המניות או בתכנית של בעלי בתים מסוימים, שבעיות העיקריות שלהם זה לדעת איך הם ירוויחו מעיזבונם - שהיום יקבל אותו סכום כסף לא פרופורציונלי בחבילת הפרישה.

 

כמו כן, יש לחשוב על בעיה של מניעה לעובדים שיעבדו בלי הפסקה ושהם מספקים את הצרכים לאחרים תוך שהם מעמידים את עצמם בסכנה. ושום דבר לא היה במקום כדי למנוע החמרת בזבוז מזון ולסכן את ביטחון המזון.

אלה לא ממשלות.

 

 

דבר אחד שלא שמעתי לעתים קרובות ברדיו ככל הנראה קוביד עשוי להישאר בחיים עד 3 שעות באוויר.

 

במקום להציק לסינים שהסתתרו מגיפת האיידס יעשו בדיוק כמו שכולם עשו, כלומר לבצע רצח עם בכפר שלהם, להפסיק לאכול בעלי חיים.

 

 

 

 

כמו אחד האנשים המעליבים הללו שלא מדווח על דבר בתקשורת המרכזית (בערוצים הלאומיים של הפתיליות הן יותר פלטפורמות לקידום עצמי ללא ויכוחים, הכל חוץ ממופע אמיתי של מומחים המספקים מידע, מומחיות או מבצעים חקירות) יגיד המוחות הגדולים של מדינותינו יכלו למצוא דרך להפוך את גלגלי השיניים הללו לרחיצים ולניתנים לשימוש חוזר, מה קרה לרתיחה? כלומר לא להרתיח כי זה יעשה רע לבד, אלא משהו טוב. כל אחד

 

זה לפני כל כך הרבה שנים, שכל מי שמתבונן בטקסים בבתי חולים היה מבין שזריקת טונות פלסטיק זו תחת צורות ההגנה האישית, פשוט נותנת לגיטימציה לכך שכולנו לא מסוגלים לקנות חלב או כמעט שום מזון זמין או כל מה שמועבר. בלי הפלסטיק הקטלני שימשיך להצטבר. אולי גאון ימצא יום אחד, אבל אף אחד לא ימחק כיצד מיליארדי יצורים יהיו הרבה יותר הרסניים ומשתוללים בהרבה ולא חיים, כלומר לא לזוז, רק מתים ונשארים, כמו שאנחנו עשינו, באותה נונשלנטיות שאנחנו הפלנטה שלנו וילדיה נהרגים ללא ספק, מאשר כל מחלות אורגניות, אלא כימיקלים שיתקפו וייעלמו, כמו אלצהיימר, הבשר שדרכו אנו חושבים ומרגישים ומגיבים למה שנזרק, גשם וחבלים, אך כעת אף אחד לא יהיה ללא חומציות. הנשרים הם הרשת הרטובה הבאה של היצורים ששרדו כאשר התזמורים יהיו על הירח יותר מיום אחד.

 

 

הרבה מהומה על כלום.

תודה ל- BBC שמיליוניהם מוציאים על שכרם של אנשים כמו עוגנים של רק בואו לרקוד אשר העוגן הגברי הישן שלו במשך שנים על גבי שנים (2004–2013) עומד, שכן לנוכח כולם עם כל רקדנית. הוא דיבר איתו, נגוע ואכן נוגע מיני בשידור חי בטלוויזיה. שכן בזמנים המוזרים האלה חוזרים על אותן תוכניות בכל רחבי (מופע גישוש חי כשידור חוזר של סוויל, שכן התגובות האנגליות לאונס כנופיה ולתרבויות דקירה נפוצות במדינה, מכוסות על ידי המשטרה, שירותי הרווחה ורשויות המועצה. ). כלומר שום דבר לא ידע שאנחנו יכולים להזדקק, קצת ארכיונים? כדי להשתמש בארכיונים יהיה עליכם לייצר תחילה ידע בעניינים אמיתיים (בכל נושאי המדעים והאנושות בתיכון ובאוניברסיטה תהיה התחלה חביבה), ולא רק בנושא תוכי אקטואליה למשך 10 דקות לכל היותר (וכך מיושם) ) להתחמק מהנושא, או לשאול את תכנית העדים בכל מקום איזה ארוחת ערב, וסעודה היו להם ביום - ובכל הבוקר מוקדשים לווסת בלתי מוגדרת או בקושי מדוברת או ללא כותרת, גלי חום ובעיות מצפוניות של כיתה של גיין אוסטן בוקר.

סוכנות פרסום רחבה, כך שהיא עומדת עבור א-לה-די-די-דו, די-לה-די-דה-דה-די-די-דיילד עלבונות יומיומיים של דראלי והערכה עצמית למאמציהם למען האומה.

כאשר התקשורת משדרת מתי ורק כאשר הם רוצים לעשות או לבטל עסקים עם מישהו.

 

נחמד מאוד 2020, עבור האלף החדש הזה שמתקרב לעידן, שימו לב שזה לא כאילו לא שאלנו אותו.

 

 

 

 

היצור והסימן של הבסיס היכו את החיה במעקב:

בעוד שהנשיא האמריקני עושה כל שביכולתו כדי להצטייר כ- 666, המיוחל כל כך. אגב, זה מאוד מאלף לחקור את נושא השטן, את סימן החיה וכו , על הרצאות שנשאו על ידי עדות נוצריות רבות בכל רחבי ארהב. כמעט כולם מסכימים על תזה אחת, נכס השטן שיפתח את האפוקליפסה הוא אירופה הישנה והאיחוד האירופי עצמו. פסקה המראה סתירות יותר מפרדוקס אבל טוב. אם ניקח עמדה לגבי טראמפ, לדעתי הדברים עלולים להיות חמורים הרבה יותר מכיוון שאי אפשר להיות ברורים יותר, שהוא למעשה לא שפוי. כעת ככל שאמריקה תחלה סופר חולה בקוביד, כך הם יוכלו להצביע פחות, כך הארוך ביותר יהיה בעל התפקיד להישאר במקום (בדיוק כמו בצרפת [וזה יהיה נושא לתפקיד הבא - המשטרה הוכיחה שהיא נוטה להצביע גם לימין הקיצוני !!! כבר לא תוהה מדוע סחר הוא מקום נפוץ ומדוע שוטרים מסרבים לחקור אותו גם כשנותנים להם את הכתובות הנכונות ... - במקרה זה ארצך?] לפלרטט עם הימין הקיצוני מבחינה פוליטית, העירייה התעכבה).

היה צריך להפסיק את השימוש בפלסטיק שהיינו צריכים לעצור, הזמן לארגן מחדש אופן קנייה, מכובד, במקום נורא.

 

ו אירוס עשוי להישאר עד 3 שעות באוויר. ההדבקה הגרועה ביותר במשפחות מכיוון שאנחנו עומדים קרוב מאוד לתקופה ארוכה. כמו כן, האורך שבו אתה יכול להיות מדבק, הנשא או הנגוע במחלה יכול להופיע במקרים מסוימים ממש ארוך יותר מהאמור בדרך כלל. מי אמר כי לא יכול להיפטר ממנו ללא חיסון, כל כך הרבה בגלל חסינות העדר? הם מענים חיות בר והם רוצים לבסס את ההיגיון שלהם על אלה שהם מגדלים ומענים.

אנו יודעים מדוע מחיר החרסינה נמוך כל כך: מדובר במוות בבתי חולים. עם מערכת האשראי החברתי מי יודע איזה סוג לחץ הם עשויים להפעיל אם יגיעו לבתי חולים.

 

 

 

 

רק קצת מידע על covid- אני לא עובד על זה ולא מעדכן אותו, אז כל מידע כאן על הנגיף צריך לבדוק פעמיים.

לא הייתי סומך על דמויות אסיאתיות על הקורונה. בסין הצנזורה כל כך נרחבת, עד שהיא דיקטטורה גבולית. אך למרות זאת הם אינם צריכים לעשות יותר מצנזור כרגיל, משום שעדיין מקרי מוות בבית חולים מתאימים ככאלה. נוכל לבוא עם סין (וקוריאה אינני יודע) בדיוק כמו מגיפת הסיוע או האבטלה, עם נתונים שאינם קיימים. אבל בכל אופן סין בהחלט חייבת את הצלחתה לכל כך הרבה אנשים שעובדים קשה, לא צורכים כלום ושומרים על האדמה הרבה מעבר לעודף גיהינום - אבל עכשיו בהכרח הדברים יאטו, עד כמה שהמגעילה היא כאשר היא כמעט מנופחת 200 פעמים, תגרום יותר מדי ניכר פגם שלה, ו snares מתלקח.

אנא בידוד ככל האפשר, הנגיף שקראתי עלול להישאר באוויר למשך 3 שעות. אל תתחרפן נפשית על בידוד, קריאה היא אירוע הגילוי היפה ביותר. באשר למזון ולאריזות כביסה אחרות ולכל מה שאתה לא מבשל - או להכניס את מה שאתה לא יכול לשטוף להסגר.

הדבקה עשויה להיות הגרועה ביותר במשפחות (או שטח עבודה משותף במשך שעות ארוכות) מכיוון שאנו עומדים קרוב מאוד לתקופה ארוכה - כאשר בכלל אנשים יכולים להיות במקומות שונים-. כמו כן, האורך בו אתה עלול להיות מדבק, הנשא או הנגוע במחלה יכול להופיע במקרים מסוימים ממש ארוך יותר מהאמור בדרך כלל (ארוך יותר אצל אנשים מסוימים). בשפעת ספרד, מספר הנפגעים הגבוה ביותר היה למעשה בשנה השנייה. זה באמת אומר כי ארגון הבריאות העולמי ומוסדות לאומיים ובינלאומיים אחרים משתמשים רק במקרי מוות מבתי חולים, בדיוק כמו שרק אלה שניגשים אליו ופטנטים שלהם על תרופות יקרות סופרים. מה עם המיליונים בדרום אפריקה שמתאוששים מ- HIV? אוכלוסיות נהרגות. מי אמר כי לא יכול להיפטר ממנו ללא חיסון, כל כך הרבה בגלל חסינות העדר? הם מטרידים, תופסים ומענים חיות בר והם רוצים לבסס את ההיגיון שלהם על אלה שהם מגדלים, מטרידים ומענים.

אני חושב שאתה צריך לשאול את החובשים אם אתה חושב שיש לך את זה לפני שאתה לוקח תרופות כלשהן (למשל, הם לא יודעים אם איבופרופן עלול להחמיר את הסימפטומים.

 

 

 

מידע שאספתי, עדיין לאישור:

לא הייתי סומך על דמויות אסיאתיות על הקורונה. בסין הצנזורה כל כך נרחבת, עד שהיא דיקטטורה גבולית. אך למרות זאת הם אינם צריכים לעשות יותר מצנזור כרגיל, משום שעדיין מקרי מוות בבית חולים מתאימים ככאלה. נוכל להגיע עם סין (וקוריאה אני לא יודע) בדיוק כמו מגיפת הסיוע או האבטלה, עם נתונים שאינם קיימים או קריטריונים כה רופפים עד כי כולם מועסקים בסין. אינו מגן מפני עוני ומגורים באשפה לחלוטין מתמזג עם אזורי אשפה וחלק שלם של האזור הכפרי שכן קצות הזבל לעולם לא נאספים על ידי המפלגה !! מעבר לכל ביקורת.

בכל אופן הם יבזבזו את האזור הכפרי והעיירות כך שאנשים ימותו צעירים או ייאלצו לעזוב, וייקחו אותו לאחוזה, יותר ויותר בנייה, ריקה ומתרוקנת (כל שאר ענפי הבניין העולמיים בין המאפיה היעילות הטובות ביותר, כל עוד היא לא עם האוכל ...).

 

 

אנא בידוד ככל האפשר, הנגיף שקראתי עלול להישאר באוויר למשך 3 שעות. באשר למזון ולאריזות כביסה אחרות ולכל מה שאתה לא מבשל - או להכניס את מה שאתה לא יכול לשטוף להסגר.

זיהום עשוי להיות הגרוע ביותר במשפחות מכיוון שאנו עומדים קרוב מאוד במשך תקופה ארוכה - כשאפשר בכלל לאנשים להיות במקומות שונים. כמו כן, האורך שבו אתה יכול להיות מדבק, הנשא או הנגוע מהמחלה יכול להופיע במקרים מסוימים ממש ארוך יותר מהאמור בדרך כלל (ארוך יותר אצל אנשים מסוימים). בשפעת ספרד, מספר הנפגעים הגבוה ביותר היה למעשה בגל השני. מי אמר כי לא יכול להיפטר ממנו ללא חיסון, כל כך הרבה בגלל חסינות העדר? הם מטרידים, תופסים ומענים חיות בר והם רוצים לבסס את ההיגיון שלהם על אלה שהם מגדלים, מטרידים ומענים.

 

סין מקדמת מרה של דובים כטיפול ב- COVID-19

לורה-ליסה הלוויג

למרבה הצער, אין חדשות טובות לדובים בסין ובדרום מזרח אסיה. נציבות הבריאות בסין קידמה מרה של דובים כטיפול במקרי COVID-19 חמורים.

הצדקה מבוססת הונג קונג, קרן אסיה לבעלי חיים , היה קמפיין לסיום גידול הדובים במשך זמן רב. יותר מ -20,000 דובים מוחזקים בשבי בחוות מרה של דובים. מחקירותיה של בעלי חיים באסיה עולה כי דובים מוחזקים בכלובים קטנים מכדי שהם יוכלו אפילו להסתובב וגוריות דובים מונחות לעיתים קרובות בכלובים שלא יעזבו שוב כל חייהם. לא רק דובים בחוות מנוצלים בגלל המרה שלהם. יש אנשים שסבורים שמרה של דובי בר היא באיכות טובה יותר ולכן ישלמו על כך מחיר גבוה יותר.

01/04/2020

https://www.viva.org.uk/blog/china-promotes-bear-bile-treatment-covid-19

 

סין מקדמת מרה דובית כטיפול בווירוס כורונה ...

https: // www.nationalgeographic.com / בעלי חיים / 2020/03 / ממשלת סין-מקדמת-נושאת ...

חרסינה ממשלתה המליצה לטפל במקרים חמורים וקריטיים של COVID-19 באמצעות זריקה המכילה אבקת מרה של דוב. אין ראיות המראות כי היא יעילה נגד ה ...

 

ג : ממדינה בה ידע אבות לימד כיצד ניתן לשחרר איברים באמצעות נקודות הרפיה בחלקים אחרים של הגוף. מה אם כן אנשים אלו יחשבו על הריגת היותם מעמידים פנים שהם מטפלים במחלות? הם לא היו, זו רק פוליטיקה של אחסון כל דבר שחי מתוך קנאות מוחלטות וגניבת הארץ. אלה תענוגות המטורף ודמותם של הפסיכופתים שאנו מכירים (אולי עם יכולת נוספת להאכיל את המפלגה הדומה לה) מצליחה כל כך בכל מדינה ומערכת ארגונית של ימינו.

 

חדשות קורונאווירוס: האיסור על סחר בחיות בר בסין חייב להיות ...

https: // www.express.co.uk / חדשות / טבע / 1261342 / נגיף קורונה -חֲדָשׁוֹת- חרסינה -חיי טבע-סחר ...

חרסינה האיסור על סחר בחיות בר בתגובה למשבר הנגיף הכורוני חייב להיות קבוע כדי לסיים את הסבל הנורא של בעלי חיים ולמנוע משברים בריאותיים עתידיים, הזהירו ארגוני צדקה.

 

סחר בבעלי חיים אקזוטיים נחשף

https://www.youtube.com/watch?v=HeE9MNKn-zg

 

 

בית קברות לכלבים: עשרות אלפי חיות מחמד בסין יהיו ...

https: // www.express.co.uk / חדשות / עולם / 1236590 / נגיף קורונה -הכי מאוחר- חרסינה - חיות מחמד -שָׁחוּט...

בית קברות לכלבים: עשרות אלפי חיות מחמד בסין להיות משוחט על ידי הרשויות חיית מחמד בעלים בסין הצטוו להרוג את חיותיהם או להסתכן בביטול הממשלה.

 

 

סין פוקדת על אזרחים להיפטר מחיות המחמד שלהם - או להסתכן בהריגתם - על רקע החשש שבעלי חיים עלולים לתפוס נגיף כורון.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7952487/Community-China-threaten-cull-residents-pets-coronavirus.html

ג: אני חוזר על זה כאן, זה מה שהסין הולכת לקפוץ לכל עבר, ההזדמנות להרוג ולהרוג, ולהרוג שוב, תוך קריאת טיהור, להאשים את עינויי החיים הפראיים ואת אלה שהם גידלו עבור העטרה. - כמו שעשו על עזרים עבור ההומואים. שוב הצפון עזר. זה ישמש את סיפוק כולם, הריגה, הרג, יגרום לאנשים להיות עצובים כמו מוות וכריתת יערות בעיזבון.

 

טראמפ מרחף רעיונות לטיפול מסוכנים בנגיף כורונה, כפי שמסתכל דר בירקס

https://www.youtube.com/watch?v=BalDN6iGYpE

 

הוא צריך להזריק את עצמו.

אנון.

 

 

 

 

 

עבור העולם המתפתח זה הולך להיות נורא. הדברים יצטרכו לזוז ולסייע מאלה מפותחים יותר.

 

 

https://www.thenewhumanitarian.org/news/2020/05/14/Tanzania-government-hidden-coronavirus-cases

COVID-19 פחדים מחפים בטנזניה

היועץ, יועץ הנמצא בכמה קבוצות עבודה במשרד הבריאות, אמר כי ההתייחסות להתפרצות היא כנושא ביטחוני, ולא נושא בריאות הציבור , כלומר לשר הבריאות לא הייתה המילה הסופית.

כל מה שקשור לקורונה נמצא כעת בידי הממשלה [המרכזית), הסכים יועץ בריאות אחר. יש לשכת הנשיא לחץ פוליטי אדיר לשלוט בכל זה.

קטעי קבורה סודיים של אנשים שלטענתם מתו מ- COVID-19 הם עושה את הסבבים ברשתות החברתיות , בעוד שהפרלמנט הושעה בעקבות מותם של שלושה מחוקקים ברצף מהיר מסיבות לא ידועות - מה שמניע ספקולציות לגבי היקף ההתפרצות.

https://www.thenewhumanitarian.org/news/2020/05/14/Tanzania-government-hidden-coronavirus-cases

 

טייוואן הזהירה את ארגון הבריאות במילים בדצמבר אודות המגיפה !! זה לפני שסין עושה זאת!

 

תשובה צולעת של מי מאוחר יותר באמצע המגיפה, מי בעצם אומר, אבל אתה לא אמרת לנו מה חומרת המחלה הזו !! כמו אם טייוואן הייתה בעמדה ובחובה לשלוח תיק משכנע לחלוטין על כל ההיבטים של מחלה חדשה לפני האחריות של ארגון הבריאות העולמי לחקור נכנס פנימה.

לא, הסיבה יותר מחוסר יכולת מוחלט, ואין-אונות והזנחת חובת זהירות כלפי כלל האוכלוסייה, היא ש סין אינה מכירה בטייוואן כעצמאית. מדוע עליהם לעשות זאת? אולי מכיוון שטייוואן, בניגוד לאחרים, איננה דיקטטורה הדוחפת את גבולותיה.

 

 

טייוואן מפיקה ראיות שהזהירה את ארגון הבריאות העולמי מפני וירוס הכורוז בדצמבר

על ידי טריביון עולמי ב -15 באפריל 2020

מה שעוד יותר גרוע הוא טייוואן ניסה לשרוק על וירוס העטרה של ווהאן בדצמבר כשהתריעו בפני ארגון הבריאות העולמי.

https://www.worldtribune.com/taiwan-produces-evidence-it-warned-who-of-coronavirus-in-december/

 

 

טייוואן אומרת כי ארגון הבריאות העולמי לא הצליח לפעול למען העברת וירוס העטרה

https: // www.ft.com / content / 2a70a02a-644a-11ea-a6cd-df28cc3c6a68

טייוואן האשים את ארגון הבריאות העולמי בכך שלא העביר אזהרה מוקדמת לגבי העברת נגיף העטרה בין בני אדם, והאט את התגובה העולמית למגיפה.

 

טייוואן אומרת שהזהירה את מי על וירוס הקורונה בדצמבר ...

https: // dailycaller.com / 2020/03/20 / מי- טייוואן - נגיף קורונה -אַזהָרָה

טייוואן הוצא מוועדת חירום שכונסה על ידי ארגון הבריאות העולמי ב- 21 בינואר כדי לקבוע אם התפרצות נגיף הכורון תצמח למשבר בינלאומי עקב הלחץ הסיני למנוע מטיוואן להשתתף בארגונים בינלאומיים, על פי דוח של מדיניות החוץ.

 

 

טייוואן מאשימה את ארגון הבריאות העולמי בהפחתת התפשטות נגיף העטרה של סין ...

https: // nypost.com /.../ טייוואן -מאשים-מי-של-הפחתת-סין- נגיף קורונה -התפשטות- דיווחים

טייוואן האשים את ארגון הבריאות העולמי בהמעיט בהפצת נגיף העטרה מסין ושחרר דואל שנשלח לסוכנות האום בדצמבר ושואל אם COVID-19 יכול להיות ...

 

טייוואן, ארגון הבריאות העולמי מתרוצץ שוב על מידע על וירוס העטרה ...

https: // www.reuters.com / מאמר / us-health- נגיף קורונה - טייוואן -idUSKCN21T0BA

צילום: נוסעים חובשים מסכות פנים כדי להגן על עצמם מפני נגיף קורונה מחלה ( קוביד -19) התפשט במהלך תנועת הבוקר בעיירה טאיפיי, טייוואן 8 באפריל 2020.

 

 

 

C: כאן אני חושב שראיות ברורות לכיסוי, הרבה לפני ווהאן באור הזרקורים, ומשרוקיות שהובאו למזבח, ממש כמו בכל ארצות אחרות, נפוצות, יאללה, אתה מכיר הרבה שיש לו שריקות בהצלחה? ?? עם כל הנוכלים ושיטות המאפיה חסרות הבושה בכל המקצועות ובכל המחוזות.

 

בדוק גם כיצד מנהיגים של מדינות גדולות מאסיביות מתמודדים עם העטרה כאילו לא יצאו, שוב, לא רק עם שיטנה.

 

שווה גם לעיין בדוח על שחיתות נרחבת בארגון הבריאות העולמי ובעיקר ברבעי האום, ללא מעצורים. זו הדרך הטובה ביותר לכרסם במוסדות הכוללים הדרושים שבלעדיהם ניתן לבצע עבודה לא עקבית. הפוך אותם לקינונים של  אליטות  חסרות תועלת, תוך תשלום לאקדמאים, מפחידים, מאיימים ופרודוקטיביים, חור פיננסי, בניין רשע ומאפיה.

 

https://www.abc.net.au/news/2020-03-14/satellite-images-could-show-mass-coronavirus-burial-pits-in-iran/12053030

 

 

המערב אינו רוצה את הדרום יותר מכיוון שהם חוששים שערכיהם, בתקווה, מטומטמים, טיפשים, מדמוקרטיה וזכויות אדם יתערערו גם על ידי אלה שהם נותנים תפקידים ומשרות.

למעשה ערכי הדרום, אם הם פחות מיטיבים מאלה של המערב, איך אפשר לחיות במדינה שנהרגה על ידי מחלות שניתנות למניעה, רעב שניתן למנוע, תחת מכת הסחר והמלחמות, כשהמערב מארגן יהלומים ונפט שמסתבך לצורך פעולות עיקריות ולחיות בשפע ובאיזשהו סוג של חפים מפשע לאחר מכן, מה שגורם לצחוק ולאימוץ של פרמטרים תרבותיים, בעוד שלעולם לא היה רוצה לדעת על החוכמה שיכולה להפוך אותנו למנצחים.

אז הם חוששים מערכי הדרום שעשויים מניאו-קולוניזציה וכו ??

הם לא חוששים, יותר ויותר מפאשיזם, מכל הצבעים, העדות והארנקים הגנובים, העריצים כאלה.

 

 

אבל כשמדובר במשבר הקווידי, זה נובח בעוזי שזה בדיוק מה שהטרומפ יכול היה לקוות לו. כאשר נותנים לאמריקאים למות, זו המחווה הדיפלומטית ביותר שטראמפ ואחרים יכולים לעשות לחברים משותפים, לדיקטטורים ולכאלה שמעוררים השראה או שואפים להיות כאלה. אולי חלק עצום, אולי מכריע של העולם שפשוט לא יגיד לא.

 

 

באשר לבריטניה, ה- BBC באמת הטיל בספק בפני המפקדים אם הצעדים הראשונים לא היו רפים מדי (משחק חיקוי לא עובד בבריטניה, מכיוון שהוא לא כמו באירופה, שטחים כפריים בעיקר, וכי אנשים הם מרוכז יותר באזורי המגורים כמו בעבודה, אך עדיין לפחות 400 מקרי מוות ביום לאחר חודשיים של כליאה ובחירה קבועה באלף הרוגים, בריטניה מתכננת כעת בעוד שבועיים לאפשר לעסקים לקרוא לצוות שלהם משרדים - נראה שהבוסים לא מתכוונים לשלם עבור ביטוח החיים זמן רב מאוד בקצב זה, או שמא הם נתנו לעצמם את הזמן להשקיע או לפרוע היכן שהם יודעים שהפסיקה הרוסית שלהם עומדת על 5 כדורים?

 

אני מקווה שלכל המשפחה שלך יהיה טוב. היא אמורה לחזור 8 שעות במשרדה ברגע שהממשלה תאפשר זאת. אני מבועת, כי נראה שזה הגל השני שיגיע בתנאים האלה. עומס וירוס .

 

או תחילת השחרור של אמצע מאי, ללא כלל סלקטיבי ובלתי-תיאורי ללא כלל על תעסוקה שיאפשר לכולם להתנהג כרגיל בראשון ביוני, כדי לסמן את הגל השני בדיוק מוכן ליום השמש, זה נשמע די אמין עבור אלה חדשים נרקומנים של הדברה ביער וויטאן וואקו.

עמדות מותרות ורופפות במגיפה יאפשרו למעסיקים להתקשר לעובדיהם ליום רגיל, בעוד שהם עדיין יכולים לגרום להם לעבוד מהבית, או לבקש מהם להגיע למשרדים רק לפגישות קצרות. קרא להם בחזרה למלכודת מוות רק בגלל שהם יכולים, בשום פנים ואופן לא ניאו-ליברליזם, לקבל על עצמם חופש, להרוג את הצוות שלך אם תרצה, רק על ידי שריקת אותם ועוד גל-גל.

 

נראה אם בריטניה תוכל להצביע לבחור שאין לו מספיק כבוד בכדי להכיר את כל הממזרים שלו (כמו אצל ילדים מחוץ לנישואין) באופן רשמי, שבעוד כמה שנים להיות ראש עיריית לונדון זה נכנס לגטו (מה שמאפשר לעובדים להרשות לעצמו כרטיס אוטובוס - תוך כמה שנים של ראש עיריית בוריס גונסון. כרגע, 15/05/2020 האלף מגיע לעידן מה שמפלגה, ראש עיריית לונדון הנוכחית, הצדיק קאהן, שחקן מפלגת העבודה, בעיצומה של המיתון הגרוע ביותר מאז פורדיזם, שוב מעלה את עלות התחבורה , הכרטיסים האיטיים לעובדים לא משלמים כלום, כשהם נוסעים קילומטרים לעבודות במשרה חלקית, תוך חילוץ רשתות החתולים המלוכלכות (לא המהירות) החבולות שלבטח שעומדות לעשות את אותו הדבר לכל האחרים צריכות להיות ארגון ומוסדות לאומיים אם היעדר מזל הוא נשאר במשרד, ומודה לחריש את אנשי הצוות nhs שהצילו את חייו בתעדוף שלו בעיקר בזמן שהם יצטרכו להפיל אחרים. סליחה, דחה.

 

 

רק כתזכורת מכיוון שברבעון שלי צוותי מחיאות כפיים על כך שהם בקו החזית. הם יהיו גם עובדי מפתח בסוג אחר של דיונים מרכזיים, שגרמו למספר ניכר של החלטות גורליות כעת. הפלישה השקטה של המתת חסד או דיונים על הריגת רחמים. הרופאים אמורים להפיל אותנו, אם לא עכשיו, זה נראה, בהתחשב באיזו מדינות זעירות (לא בשילוש) מאפשרות וכמה קמפיין להפוך את זה לחוקי ומומלץ הם כל הזעם (טוב כמובן או שהאחיות יוודאו שאתה לציית, למה ?? כלכלה מונעת-רווח, ונשמעת על ידי גירעון דמוקרטיה והרטבה באכזריות] היא יכולה בהחלט להיות נוחה תוך קומץ עשרות שנים בלבד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אכיפה של טרנסגנדר:

בניין האכיפה של טרנסגנדר: הילדים המופעלים משום שהם מזדהים עם תפיסה מזויפת ומתירנית של מה מתאים למין השני, הם קורבנותיהם של מקדמי פרו-נאצים, פרו-אאוגניקה.

 

הילדים המנותחים בגלל שהם מזדהים עם תפיסה מזויפת ומתירנית של מה מתאים למין השני, הם הקורבנות של מקדמי פרו-נאצים, פרו-אאוגניקה.

 

 

הילדים המנותחים בגלל שהם מזדהים עם תפיסה מזויפת ומתירנית של מה מתאים למין השני, הם קורבנותיהם של מקדמי פרו-נאצים, פרו-אאוגניקה, המספקים אוכלוסייה צמאה לסירוס והופכים משכורות של עינויים רפואיים ל תֶקֶן. היה זה הכסף שניתן להם, תמורה קטנה, אסימון או לקידום מיליארדי דולרים ותעשיית מטבעות גרעין אחרים.

 

הפאשיסטים הם שרוצים לנתח ילדים ולשנות את גופם ברגע שהם אומרים ששומרי המשחק עשויים לזהות אותם למין השני, ביחס לדיכוטומיה מזויפת שנקבעה על ידי גישה נאצית בין גברים לנקבות בעניין. של פעילויות, תפקידים, פונקציות והאנשים שהם רשאים להתחתן איתם.

זוהי דרך למום את המינים ולהטיל רעיונות על הומואים.

אתה לא מתאים לחוקים הפאשיסטים שלהם בכיתה א שהם רוצים לחזור, לתגמול, לאיזמל המנוהל על ידי פסיכופתים רפואיים, מה שגורם לאלפים להתיאוריה עד כמה מתאים יהיה להיות הטרוסים מוזרים, טרנסיים, חולים.

 

 

האופנה החדשה של הפעלת הומואים או אנשים שרוצים להזדהות עם מה שהוכתב (אתם החתולים המוכנים בסרטונים, מתיחות, כולם להוטים לראות אם המראה שחליפת 3 החלקים שלהם תפצה על מה שהם) כ פעילויות מין אחרות או זכויות היתר שיש להם להיות שותפים.

 

 

 

מבנה אכיפה בלתי חוזר של טרנסגנדרים.

 

 

בדיוק ככה התחיל בעינויים ואי שוויון. מכיוון שכאן ממוקדים ההומואים או ההבדל המגדרי או הדמיון. ברגע שכולם יחתכו וימותו גוססים, הומוסים כמו טרנסגנדרים יגורשו שוב מהחברה. כמובן, אי אפשר לומר שזה ניצחון הטרו, שכן בכל שלב הריקוד הזה למוות הוא הסימן לכך שהחברה שרה אותו בלב שלם - אנחנו לא שווים את זה. אפילו שטויות אני קצת. מקהלה נמנעת.

 

 

בסוף אני מצטער שאני צריך לעזוב את הפוסט הזה ככה, כי אני צריך להשיג לעצמך כמה מאמרים שידגימו את זה. אבל רק תחשוב. צעדים אלה הוטלו על ידי אנשים שרוצים מוות עבור הומואים.

 

נ.ב: כמובן שלא להכחיש טרנסגנדרים, אני יכול להבין היטב אנשים רוצים או זקוקים לשינוי מין, אבל לא ככה. אני מודה גם שניתן לטעון שהאופציות יצליחו יותר כאשר יבוצעו על מטופלים צעירים, אך רק שהם אינם מטופלים, הם קורבנות של פסיכולוגים חולים אלו, שעשור קודם לכן היו מחשמלים אותנו כל כך. הרבה חדרי הרצאות, חדרי שינה, ספרי לימוד ואמנות.

ילדים אלה יהיו בדיקות המעבדה של מה שהמדענים והרופאים העמידו פנים, למעשה אותם טכנאים שאינם הומאניים, של טכניקות שנמצאות עדיין תחת תחום ראשוני. זה לא להסיר את המין המקורי מאדם ולשים אחר, ביצוע הפעולות האלה או שינוי מין פשוט איומים. זה בנוסף לסירוס, המין שמוצג במקום לא עובד, לא מופיע בשום מובן של המילה.

 

עם זאת, שוב לרצות להיות טרנסגנדר מקובל לחלוטין. זה לבחור לקיים יחסי מין אחרים שהיו לו. לכפות על ילדים שייחתכו מהם, זה לא פחות מהטלת מום קשה באברי המין.

לאבד את המין בהסכמתם של אנשים כיצד להיות מגדרית מול ההרגשה של האדם וכיצד הוא מפוענח על ידי החברה כדי להתאים לקודים המרתים וכלואים את כולם.

 

בנוסף לקיצוץ, להסתכן באיבוד המין, בהנאה המינית שלו ובנוסף לרבייה. אנחנו כן יודעים שזכויות רבייה הן הסיוטים הגרועים ביותר של תיאוריות זכויות האדם שהריבוי כרוך באוכלוסיית יתר וכי לאנשים יהיו צאצאים כאשר לחלקם לא יהיה זה יכול לשחק על ניצול כוח וניצול לרעה של כוח החינוך וכו ... אינסופי חידה.

כשזה לא יהיה עיקור פיזי של ההומואים, זה יהיה מנטלי.

 

 

כל הנאצים האלה, שוב שופכים וגונבים את הכסף, בגלל שהתמזרו והסתגרו כל כך. הובהר?

פסיכולוגיה מדעית הייתה מפלצת ומתעללת מוחלטת ידועה מאוד במדינות רבות, מקפיטליסטיות וכלה בקומוניסטים, רק כלאה אנשים והכניסה אותם לקופסאות, מה שמאשר את סדו-מזוכיזם ובורות שלהם, וחוסר מציאות מוחלטת. וכאן הניצחון שלהם, בריחה מוחלטת. קל מדי ... לעולם לא יותר מכיוון שאי אפשר לשחזר את העבר בלבד. ארגזים.

 

 

 

אני שוב רוצה לחזור על כך, הודעה זו אינה מכוונת לחלוטין לטרנסגנדריות הנשאלת באופן לגיטימי על ידי מבוגרים חופשיים ובהסכמה.

ולמרות שזה בטוח לחלוטין שאנשים מרגישים שהם רוצים לשנות יחסי מין, אין גילאים להבין כיצד החברה לבושה את עצמם מדי בוקר על מנת להעביר את עצמם מחדש. טרנסווסטיט הם כולם. כולם בבוקר מסתכלים במראה שלהם ושואלים את עצמם אם הם מתנפצים בבגדים שמעידים על התפקיד שהם רוצים להשקיע איתו (וכל הגרסאות לכך - זה כאשר אפשר לבחור את הבגדים שלהם - אבל האם הוא יכול? החברה בה אנו חיים הרסה הכל, איזו הסוואה תמנע זאת אי פעם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אומרים לאנשים שבעלי חיים הם יצורים בריאים. מכיוון שהם רוצים מתים.

 

אומרים על אנשים שבעלי חיים הם יצורים בריאים. קודם כל, זה מאפשר להם לא לזהות את אותו הדבר עבור הצמחים (כן, חוטא אנחנו (ג) באים בגיהינום). היזהר שאומרים לנו את זה בדיוק כמו מכונות. זו רק תכונת חיה שאפשר לזהות שחיה היא חיה, בדיוק כמו שצריך להכיר אותה. אני בספק אם אנשים כל כך דואגים ליידע את אלה שחיים בערים השכיחות האלה - אף על פי שכולם הטיסו את האזור הכפרי שכן נהרגו, התרוקנו, התכווצו באופן דרמטי ועונו באופן שיטתי.

 

אז איך אנחנו לא מתמקדים בתבונה ובמיומנויות יוצאות הדופן שיש לבעלי חיים וזה כמובן כולל את מה שאנחנו אפילו לא יכולים לחשוב.

בני אדם מכירים בפני בעלי חיים (למען השפיות שלהם, מכיוון שעל פני השטח (גלישת שטח), בני אדם רוצים להכיר במה שהם יכולים לראות בצפייה בחמש שניות של מין אחר, שהם מרגישים שהם תקשורת, (מעמידים פנים שהם משתמשים) שהם מחקים את הביולוגים הממוצעים בכלל היו מעיזים? האם לומר).

 

מכיוון שרוצים שהם מתים, או בשירותנו, בשמורות או בפח, רק על ידי הרחבה לכל דבר. הנפש וההוויה שלנו.

 

שמע תשמע, ככל שנגמר, כחלל הבל.

יריד ההבלים.

 

 

להכחיש אינטליגנציה של סוגים אחרים, רגישות, רגישות הם (כל דבר מהיכולת אין לנו מושג כלשהו, שאיננו יכולים אפילו להתחיל לחוש - או לחוש תחושה של בעלי החיים שלהם כך שדמויות כאלה הן כמו פילוסופיה ומצב. שוחטים פוטנציאליים המקבילים להצביע על המינים האנושיים כאל חבורה של הולוגרמות, ולפיכך להצדיק את כניסת הטורפים על שקרם ו / או חיקוי החיים שלהם / רפרודוקציה חיוורת, הצללים למעשה.

בואו נדמיין שבני אדם פוגשים את מיני הטורפים החזקים יותר מבחינה טכנולוגית. לשדוד את בני האדם ממדעי הרוח שלהם, את הרובוטים או אחרים, בכל קטגוריות האנשים המפעילים את השחיטות, בהן (או מוטמעים או נתפסים או מובנים כממלאים או מתקתקים); הם למשל כדי להצדיק את השחיטות או טורף (ניצול בלקסיקון שלנו) של בני אדם לומר, לתיאוריות, לפרסם ולפרסם ולתווך (למקרה שהם צריכים לוודא שאוכלוסייתם מחבקת את זה פחות או יותר ולהשבית את חילוקי הדעות) שבני אדם הם הולוגרמות פשוטות, לא יותר (סיוט מם).

לפיכך, הם יכלו להצליח לחלוטין להצדיק את הישגיהם, יכולותיהם, מופעי הקיום של בני האדם, אך מה נותר ממנה אם היו מתייחסים אליהם כתמונות בלבד?

 

 

לדבר עם אנשים כמו שקוף לא יודע על סוציולוגיה, גזענות והבחנה זה לא טוב, כבד את זה וזהו, בזמן שהם לא יודעים. אז מה זה? התכוונתי שהדרך תדע לכתוב את זה. כיוון שחוכמה מסוג זה היא חיה לחלוטין לא אנושית במיוחד. אז אתה חושב שמשתמשים במודיעין המיוחד לאנושות?

בני אדם אומרים שהם לא חיות, מה שמאפשר להם להיות לא פחות מהסוג.

איזה קוף יכול לכתוב לאנשים. אבל אגב, מדוע אף חיה לא תטרח לכתוב למין שמסדר לעצמו להרוס ולאנוס את עצמו ואת כל האח. שמשאירים תקווה שאותה האם מצליחה לעצב וירוס המסוגל לתקוף את אלה שתוקפים אותה.

אם אתה תוהה אם זה מה שבעלי החיים, כמו הציפורים שלנו, חיי הבר שנותרו רק לצפות במה שנעשה בחוסר אמון ובזוועות גוברות, כשהם יתפללו לנגיף, זה יהיה בשבילנו המין בכללותו , המסוגלים לכתוב לעצמם, לגנוב את כל זה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תרגום מאתרים אנגלית.

הצנזורה היא אחיזה וכתיבה בכל מקום באינטרנט ובכל הארצות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הרחבת סין, ריגול תעשייתי, פלישת טיבט ואחרים, קצירת איברים.

 

 

 

 

 

 

מצב טיבט: קריטי - תיעודי מלא. סרט תיעודי טיבטי מאת גייסון לנסדל

https://www.youtube.com/watch?v=mqdQtwFjeMY

 

 

 

 

מדוע אין טיבט חינם | סין ללא צנזורה

https://www.youtube.com/watch?v=w2q0r2DAs6k

 

ג: דלאי לאמה נבחרה על ידי המפלגה הקומוניסטית בפעם הבאה!

 

 

 

 

 

קצירת איברים מקשרת לחץ על האוניברסיטה האוסטרלית

https://www.youtube.com/watch?v=bPVnKino1iw

 

 

 

קצירת איברים מקשרת לחץ על האוניברסיטה האוסטרלית

https://www.youtube.com/watch?v=bPVnKino1iw

 

 

 

אזהרה: שמן מרזבים בסין המשמש למאכלי רחוב

https://www.youtube.com/watch?v=lJOLCvPm5Dg

 

 

זבל האשפה האלקטרוני הנורא של סין

https://www.youtube.com/watch?v=pmryr65iTwM

 

 

ג: כל דבר שיש בדף הזה, מקושר לזיהום שראיתי. חקרתי סרטים תיעודיים על כמות הזבל ברבעים עניים בכל הערים בהן ביקרתי, כמות ההריסות שמעולם לא נקטפת על ידי הרשויות, כלומר המפלגה הקומוניסטית. הם משאירים אנשים שחיים על גבי אשפה שלעולם לא נאספים. בעיירות כמו באזור כפרי, ליד אגמים, גבעות. גבעות שהם הפציצו כדי להפוך את הארץ לאחידה ולעבודה. הטרה הקוטה האדומה של סין פותחת את הפצע שלה שמדמם ומדמם ומדמם, עד שהם יצליחו להכניס את כל האנשים העניים מהכפר לעיירות בית קברות מלוכלכות ושהמפלגה כמובן תיקח את חלקה של המדינה, כמו באירופה. , שם עדיין יש עץ ומים שאינם זרועים באשפה.

(וגופות? = לגימה לחלחל את הרעל שיוצר זה יהיה הנגע הגרוע ביותר במדעי הרוח אי פעם שהייתי מציע. הטבע יודע עכשיו.

 

ג : רק כדי להבהיר את עמדתי בין סין להונג-קונג, זה שמישהו צריך להיות גם אנטי-קפיטליסטי, אך בכל אופן, סין היא כבר לא מסוגלת להגיש אפילו את הטענה הקלושה ביותר כלפי השאיפות ההרואיות האלה.

 

בני אדם מוגנים לא יוכלו להתפלל למען בני האדם כמוהם יותר מאשר למען כדור הארץ. באשר לבני האדם הרואים זאת וסובלים את זה כל יום, מערכת זו תבטיח שהם מייצרים את הרעל - הטריק היחיד שמצאו הוא שנבלע אותו. איפה שנמצא. או כך לפחות נראה, אך אלה שנמצאים בקצה הגרוע ביותר אין סיכוי לשרוד את זה.

 

 

 

כיצד חדרה המפלגה הקומוניסטית הסינית לאוניברסיטאות באוסטרליה ארבע פינות

https://www.youtube.com/watch?v=JpARUtf1pCg

 

 

 

אוכלים על כלבים בסין: ימי הכלבים של יולין (חלק 1/2)

https://www.youtube.com/watch?v=589NAoC9Q6Y

 

 

 

 

 

המשקיפים: ניקוי אשפה בסין

https://www.youtube.com/watch?v=BaUpf1FS3WI

 

 

 

סכר דרום סין שוחה באשפה מסיבית

https://www.youtube.com/watch?v=8mNV1GqLuiA

 

 

 

מחזיק מפתחות של בעלי חיים בשידור חי בסין (אכזריות בעלי חיים)

https://www.youtube.com/watch?v=GtKUBqtdcmU

 

 

 

סין: צבים חיים בשקיות הנמכרות כטבעות מפתח

https://www.youtube.com/watch?v=4PRehnzNzjM

 

 

 

בעלי חיים חיים שנמכרים (נלכדים) טבעות מפתח בתוך סין

https://www.youtube.com/watch?v=U1ofc_uO3yY

 

C: וזה מיועד לצרפתים. דרכון צרפתי אסור לכלול בסין, שכן לצרפתים יש את היתרונות לדחוף לקיום זכויות אדם.

 

 

 

סין מבשלת חיות חיות בתחרות

https://www.youtube.com/watch?v=prwUIBqOvSs

 

 

 

צבים אומללים בסין

https://www.youtube.com/watch?v=PUUlI88RHug

 

 

 

C: זו רק שאלה כאן, אבל אני תוהה אם הרעיון הבודהיסטי של חמלה מובן לחלוטין, שכן כל הזמן הבחנתי בצמחים שמתים מצמא במקדשים. אני חוזר ומדגיש, זו רק שאלה. מכיוון שסבל הוא תפיסה מתועדת היטב גם בבודהיזם.

 

 

 

חשיפת הדיקטטורה הדיסטופית הדיגיטלית של סין | כתב זר

https://www.youtube.com/watch?v=eViswN602_k

 

ג: האם אינך יודע כמה אתה צריך לשלם באירופה במקרה של הוצאת דיבה לסלבריות ולחברות בפרט. זו בעיה מסיבית של ממש באירופה. מיליונים עבור כמה קנסות !!!

 

ידוע לך על עיתונאים שפתרו תיקים רבים או תיקי שחיתות ??? לפחות לא רבים במערב, ואלים יודעים עד כמה הם עקומים.

 

 

 

חשיפת הדיקטטורה הדיסטופית הדיגיטלית של סין | כתב זר

https://www.youtube.com/watch?v=eViswN602_k

 

 

ג: זה נשמע כאן כאילו ההפרדה ביגור אינה דתית אלא אתנית.

הבעיה היא מה שעושה סין עבור כל אנשיה תהיה הפרדה מוחלטת של הנחיות ערכי המפלגה. להאכיל את האפרצטיק. כמו טראמפ שממקם את הקסטות העניים יותר באדמה הם יוודאו כי הם כספית, אקונומיקה ודברים טובים יותר - תוך שהם מכהנים כנשיאות שטחים הם עדיין לא הצליחו לינוק, מכיוון שזה היה רק הגונגל או היערות הקדומים האחרונים שבוע לפני מותנו.

 

 

 

 

 

 

סין מאשימה את ארהב בצביעות על Huawei, ומדגישה את הטענות שהיא ריגלה על מנהיג גרמניה מרקל

חודש שפורסם, 17 בפברואר 2020

https://www.cnbc.com/2020/02/17/china-accuses-us-of-hypocrisy-over-huawei-says-it-spied-on-merkel.html

 

 

 

Un commissaire européen alerte lUE sur Huawei qui se dit déçu

 

LUnion européenne a des raisons de sinquiéter face à Huawei Technologies et dautres entreprises technologiques chinoises en raison des menaces quelles représentent pour le secteur et la sécurité du bloc community, a declaré vendredi Andrus Ansip, vice-president of the Commission Commission européenne chargé du marché unique numérique.

https://www.challenges.fr/high-tech/un-commissaire-europeen-alerte-l-ue-sur-huawei_630709

 

 

 

הספקית העיקרית של מערכות טכנולוגיות מידע ותקשורת למטה AU הייתה חברת ציוד הטלקום הידועה ביותר בסין - Huawei.

אך בינואר 2018 הטיל העיתון הצרפתי לה מונד אפריקה פצצה.

היא דיווחה כי מערכת המחשבים של AU נפגעה.

העיתון, שציטט מספר מקורות, אמר כי במשך חמש שנים, בין השעות חצות לשעה 0200, הועברו נתונים משרתי ה- AU במרחק של יותר מ -8,000 קמ משם - לשרתים בשנחאי.

לכאורה זה נמשך 1,825 יום ברציפות.

Le Monde Afrique דיווח כי התגלה בשנת 2017, כאשר מדען מצפוני שעבד ב- AU רשם כמות גבוהה במיוחד של פעילות מחשב על שרתיו בשעות בהן המשרדים היו נטושים.

עוד דווח כי מיקרופונים ומכשירי האזנה התגלו בקירות ובשולחנות הבניין, בעקבות טאטא של באגים.

https://www.bbc.co.uk/news/resources/idt-sh/Huawei

 

 

ההחלטה של בריטניה בסוף ינואר לאפשר לספקים בסיכון גבוה לצייד חלקים מרשתות הטלקומוניקציה 5G שלה מאפשרת מעורבות מתמשכת של חברת Huawei, שתיארה ארהב. מחוקקים ו פקידים כזרוע של המדינה הסינית. ההחלטה הוצגה באופן נרחב כקורבן לביטחון בריטניה ושל מדינות השותפות לחמדנות חומרית קצרת רואי

5G ו- Huawei: בריטניה והאיחוד האירופי מחליטים

האיחוד האירופי ובריטניה מוכנים לקבל סיכון מנוהל כלשהו בתמורה לרווחים הצפויים שמביאה תלות הדדית עם סין.

https://thediplomat.com/2020/02/5g-and-huawei-the-uk-and-eu-decide/

 

 

 

סין מאשימה את ארהב בצביעות על Huawei, ומדגישה את הטענות שהיא ריגלה על מנהיג גרמניה מרקל

חודש שפורסם, 17 בפברואר 2020

https://www.cnbc.com/2020/02/17/china-accuses-us-of-hypocrisy-over-huawei-says-it-spied-on-merkel.html

 

 

 

 

סין משתמשת בבודהיזם כדי לשלוט בסחר העולמי תוך דיכוי בודהיסטים טיבטים (HBO)

https://www.youtube.com/watch?v=EyxkY5NmzRY

 

 

 

טיבט סיפור הטרגדיה

https://www.youtube.com/watch?v=0VRneGYpaXc

 

 

 

אוכלים נחשים חמים בסין בגואנגגואו廣州

https://www.youtube.com/watch?v=YHjj-V8_LT4

 

 

 

אוכל חי בשוק הרטובים בציינה טאון - צפרדעים, סרטנים, דגים. אוכל רחוב סינגפור

https://www.youtube.com/watch?v=D5f5x_c5bGI

 

 

מוגש חי: בתוך המגמה האמריקאית לאכילת בעלי חיים

https://www.youtube.com/watch?v=WF8G0Mk2OFY

 

 

אוכל חי בשוק הרטובים בציינה טאון - צפרדעים, סרטנים, דגים. אוכל רחוב סינגפור

https://www.youtube.com/watch?v=589NAoC9Q6Y

 

ג: כמו בצרפת או כמעט.

 

 

 

שוק ווהאן לפני COVID-19 (בואו נסתכל

https://www.youtube.com/watch?v=0V7fyjaFOwQ

 

 

 

 

ג: אל תחשוב שזה רק בכמה שווקים בסין, בסין זה בכל עיר.

אני חושב שבקרוב אוכלים בני אדם לקלל אותם מהאוכל, כמו אנשים בלי כסף בסין, כי הם לא יכולים להרשות לעצמם ירקות ופירות. ובלי ירק, גופנו יצטרך לקחת רעל, ונרקב על גופות. על אכילת בשר מת. וכך להיות. לא מתוך הכרח אלא אשם בכך.

זה אוכל.

מכה. חוֹם.

 

 

 

העינוי של חיי הבר, כך חיות הבר קשורות לווירוסים. אבל למי חסר לב לשים זאת בקלילות, בחברותא מדי, יצטרך הצדקה? כי אנשים ינצלו את ההזדמנויות. כדי להרוג את חיות הבר ברגע זה, הרגו אותם יותר, כאשר הוכח קשר, מזויף או לא.

גם אם היינו בשמיים, אם חיות הבר מפיצות את הנגיף, היינו צריכים לנקוט בזהירות ולא להרוג אף אחד, שום דבר, כדי שמוח הזבל יבין.

 

רק כדי להרוג ולהרוג יותר, כך למעשה הנגיף, אתה.

 

 

סין: כוח ושגשוג - צפו בסרט התיעודי המלא

https://www.youtube.com/watch?v=JovtmKFxi3c

 

 

 

האם סין באמת הפסיקה להשיג איברים מאסירים מוציאים להורג?

https://www.youtube.com/watch?v=khpmkNfx0Rk

 

 

 

קצירת איברים כפויה בסין התרחשה בקנה מידה משמעותי, ממצא בית הדין

https://www.youtube.com/watch?v=nM1ZzWeshFk

 

 

 

מנתח שנאלץ להרוג לקצירת איברים על ידי משטר סין NTD

https://www.youtube.com/watch?v=MZXRobpNsHA

 

 

 

עדויות מוחצות על ממשלת סין מפעילות קצירת איברים

https://www.youtube.com/watch?v=SyZschwFN-c

 

 

 

שלטון אדום | ביצוע הפאלון גונג (סרט תיעודי בסין) | פשע האמת של סליל

https://www.youtube.com/watch?v=V91oAp8LjjM

 

 

 

התערבות: מסע ההשפעה הפוליטי הסמוי של סין באוסטרליה ארבע פינות

https://www.youtube.com/watch?v=7T_Lu1S0sII

 

 

 

מדוע סין בונה איים בים סין הדרומי

https://www.youtube.com/watch?v=luTPMHC7zHY

 

 

מודי מזהיר את סין מפני מדיניות ההרחבה שלה

https://www.youtube.com/watch?v=6Yln6zwybcw

 

 

Gravitas: פענוח משחק הכוח של סין במיאנמר

https://www.youtube.com/watch?v=KT8dpIAcZ5k

 

 

הם רואים את העיניים הכחולות שלי ואז קופצות אחורה - סין רואה גל חדש של שנאת זרים

במהלך השבועות האחרונים, כאשר דיווחי גורמי הבריאות הסיניים דיווחו על מקרי וירוס כורמו חדשים מיובאים כמעט כל יום, זרים החיים במדינה הבחינו בשינוי. הם נדחו ממסעדות, חנויות, מכוני כושר ובתי מלון, הועברו לבדיקה נוספת, צעקו על ידי המקומיים ונמנעו במרחבים הציבוריים.

ביום חמישי שעבר דיווחו גורמים רשמיים על סך של 595 מקרים מיובאים מאז תחילת ההתפרצות, המקור העיקרי הוא בריטניה. בשבעת הימים האחרונים דיווחה סין רק על שישה מקרים שהועברו במקום אך עשרות הגיעו מחול.

https://www.theguardian.com/world/2020/mar/29/china-coronavirus-anti-foreigner-feeling-imported-cases

 

 

האום והארגון העולמי תחת השפעה של סין הקומוניסטית לחלוטין

https://www.youtube.com/watch?v=BVY1PkegQZ8

 

ג: צפו בזה אם יש לכם עניין מסוים בטייוואן שדיווחה לראשונה על ארגון הבריאות העולמי על מחלה חדשה וקובלת, ארגון הבריאות העולמי לא הקשיב, המשיכו לשלול מהם את הזכות לדווח.

 

 

העברת WION: מעמידה דיפלומטית מתחזקת בין הודו לנפאל בגלל דרך הקישור למעבר ליפולק

https://www.youtube.com/watch?v=NsCsU2Wrtlg

 

 

 

 

סחר בבעלי חיים אקזוטיים נחשף

https://www.youtube.com/watch?v=HeE9MNKn-zg

 

 

 

 

ולבסוף:

סין קוראת לארהב לתמוך בחקירת COVID-19

https://www.youtube.com/watch?v=lXdLeyM9uE0

 

 

עם זאת, סין לא חסכה אפילו אחת המדינות הקטנות בעולם, בהוטן, שמונה בקושי 8,000 איש בכוחות הביטחון שלה. ברמת ההימלאיה השנויה במחלוקת של דוקלם, שטענה בהוטן וסין כאחד ברור שניו דלהי לא צפתה שסיום ההתמודדות יביא לפריצות סיניות מהירות שכעת למעשה מונעות את הודו להתערב שוב בדוקלם על פי הוראת בהוטן.

למעשה, בייגינג הראתה לבהוטן כי הודו אינה יכולה להבטיח את שלמותה הטריטוריאלית.

https://asia.nikkei.com/Politics/International-relations/China-s-stealth-wars-in-the-Himalayas

 

 

הודו-סין על סף סכסוך צבאי

https://www.youtube.com/watch?v=_Vhm65JAt0Q

 

 

סיבה אמיתית מדוע סין רוצה להתרחב

https://www.youtube.com/watch?v=YGFtFFrsQ7c

 

ג: משאבים, אבל כאן לא מוזכרים מים. כמובן, כל אומה נשללת, זוחלת בפינות מכיוון שהאינה שלהן היא ארורה במערכת הזו בה אנו חיים, אבל בואו לקחת אותה אחרת. לא יודע אם הכל עובדה בסרטון הזה, אבל רוב מה שאני יודע בדק.

כהערה מה קורה בקטבים ומה יקרה אם נשרוד את ברכת האנושות ותאוות הבצע והפשע הגס מתנהלים מחדש, האם מה יקרה בחלל, לא בסין או בארהב בלבד? אבל מי אני חושב שכל השאלה שמאחורה חוסר מעש, תגובה מפונפנת, איטיות נפש ותפיסת משטרה.

 

 

 

 

נוף מבהוטן: סין תמיד שמה עין לדוקלם

לאחר שהסינים סירבו להקשיב לצבא בהוטן, נכנסו כוחות הודים לאזור כדי לעצור את הבנייה. זה עורר תגמול סיני, שהשמיד כמה מאחזים הודים קטנים בשטח

 

 

למרבה הצער, אני לא חושב שזה חדשות מזויפות.

זה המיינסטרים שלא עוקב אחריו.

לעתים קרובות הם פועלים רק כמו ערוץ דיפלומטי.

 

 

 

סין אומרת לאוסטרליה לא להתערב במקרה של ריגול

https://www.youtube.com/watch?v=4UWK50HIrQI

 

 

C: קרוב לוודאי, בדיוק כמו שאזרחי סין הם רעים בֵּן כדי להראות אי הסכמה עם מפלגת הוועדה, כותב זה אינו מרגל, אלא מישהו שפשוט דיווח על העסקים היומיומיים והתנאים בסין.

בדיוק כהערה, יש כאן הרבה מקורות אוסטרליים, מכיוון שהם הרבה פרויקטים משותפים באוסטרליה, בתכנית חינוך למשל, יחד עם סין. אז סין שזורה מאוד תרבותית באוסטרליה בהשוואה למדינות מערביות אחרות.

 

 

סוגיות ריגול כלכלי וסייבר עשויות לשלוט בשיחות ארהב וסין

https://www.youtube.com/watch?v=D2WUpMiD-XQ

 

C: מה האמת, אולי לעולם לא נדע. בן זמננו עבור אלה, בטוח, לעולם לא יידע. ראש עיריית מאיו, אחרי ויקיליקס חדש, עוד קצת שמש מעל חומות ההרס.

 

 

 

לסין יש תוכנית לתמוך בצבא ארהב

https://www.youtube.com/watch?v=BU_MTBiv5QA

 

 

C: סיכום תמציתי מאוד של המתרחש בכל רחבי אפריקה.

 

 

בכל הנושאים המטופלים על ידי חצוצרה, כולל נפילת קניין רוחני וגניבה (לא כבד, אלא נפילה ולעזאזל), חבל שהנושאים האלה עוברים על השפתיים, נושאים מחרידים מאוד, שפתיו של הנשיא האמריקני, שיעמדו, כמו זה או לא, כדמויות הגלובליות המוזנחות ביותר, המופרכות ביותר של ההיסטוריה העכשווית. פשוט קח את כל אומותיה ללימבו ממדינה שלא הייתה כל כך.

 

 

פירטיות אינטלקטואלית בסין

https://www.youtube.com/watch?v=33sI-Z1A9og

 

 

פירטיות של מותגים בסין פוגעת בחברות גרמניות DW עסקים

https://www.youtube.com/watch?v=dBp7saKd7ig

 

 

איך סין, רוסיה גונבות קניין רוחני של ארהב

https://www.youtube.com/watch?v=NlLtKx7IiCY

 

 

כיצד סטודנט סיני גנב לכאורה טק מאוניברסיטת דיוק ליצירת אימפריה של מיליארד דולר היום

https://www.youtube.com/watch?v=jyxgIIQO7eA

 

 

מנכל קוואלקום לשעבר בנושא גניבת קניין רוחני

https://www.youtube.com/watch?v=rAV2y23jHaM

 

 

סין: הקורבן הגדול ביותר של ריגול סייבר

https://www.youtube.com/watch?v=YIK87L2pmpY

 

 

קמפיין ריגול בסין: כיצד סין משתמשת בלינקדאין לריגול דיגיטלי

https://www.youtube.com/watch?v=8DaunW2bsDg

 

 

ראש ה- CIA לשעבר היידן: איך סין עשויה לגייס מרגלים

https://www.youtube.com/watch?v=DfyFNWOdaQA

 

 

סודות גנובים: ריגול כלכלי בעלייה

https://www.youtube.com/watch?v=nwvwhM54uus

 

 

ייצוא נזק: פסולת ההייטק של אסיה

https://www.youtube.com/watch?v=yDSWGV3jGek

 

 

 

ג: נדרש לדוח זה קצת עצב לצטט את דופונט, בעוד שדופונט, למעשה, זיהם את כל העולם ובמיוחד את ארהב עם הכימיקלים שלו, הם אפילו לא טרחו להיפטר מאף דמיון. חבל בדרך זו, פשוט לזרוק אותו בנהרות, בעוד שהוא מעולם לא היה צריך להגיע על האדמה תחילה. אנשים היו רוצים להכין את הדברים החשודים והנושאים האלה של צחוק. מסכן יותר. מעבר.

 

 

C: טיטניום לצבע אוכל! בדיוק כמו פתק לעולם אל תשכח כיצד אמריקה וחסידיה הפכו את פטנטים של תרופות לבלתי משתלמים לאותן מדינות שניצלו ורוקנו ביסודם עד היסוד. לעולם אל תשכח זאת!

 

אני לא מדבר על החזר כספי, מכיוון שכוח הגרעין, אם לא לפני כן, קיבל את ההזדמנויות למחוק אחרים. למרבה המזל אפילו עם כלי נשק ביולוגיים, בני אדם יודעים שהם זקוקים לגיוון כדי להתאים את עצמם, ולו לשאלותיהם.

אבל בדיוק כדי להבהיר, כאן אני מפיץ מידע, לא שאני לוקח את הצד הצפוני, אבל בניית כוח מרושע על גניבת מחקר אחר היא לא האבולוציה שאתה רוצה להיות חלק ממנה. Because כי זו לא אבולוציה.

 

 

אבל מבחינה מסוימת אני יכול לראות את עצמי גם מתחנן בפני הסינים, בעולם אחר שפשוט היה נובט מבחינה לוגית לקציר, לא, מקלט אותי מדתות וקפיטליזם (אם כי קומוניסטי הוא (שווה) מגוחך קפיטליסטי במקום שגשוג ותיאבון פסיכופטי למען רווח, והקומוניזם הוא האינקוויזיטור התואם את האירופאים שלהם.

 

 

 

 

המחאה נגד בייגינג הופכת לאלימה באוסטרליה

https://www.youtube.com/watch?v=4den52cRFfY

 

 

 

סין מתפרצת על עסקים מערביים כשהיא מנסה לצמצם את התמיכה בהפגנות בהונג קונג

מותגים ידועים, כולל טיפאני ו- NBA, חשו את חמתה של סין

Companies that do business with China walk a fine line to stay aligned with U.S. values such as freedom of speech and democracy while avoiding offending China, where they stand to make billions of dollars.https://www.washingtonpost.com/business/2019/10/08/china-lashes-out-western-businesses-it-tries-cut-support-hong-kong-protests/

 

 

על בריטניה לעזור למפגינים של הונג קונג במאבקם נגד מדינת משטרה

ממשלת הונג קונג הופכת את העיר יותר ויותר למדינת משטרה אכזרית, אך אזרחיה לא מתכוונים לוותר על המאבק למען זכויותיהם וחירויותיהם הבסיסיות.

https://www.independent.co.uk/voices/hong-kong-protests-joshua-wong-masks-police-violence-democracy-west-a9146311.html

 

 

סטודנטים מהונג קונג בבריטניה קוראים לפעולה בגלל איומים והטרדות פרו-סין

Laura Manneringעל ידי לורה מאנינג 26 בנובמבר 2019

סטודנט מאוניברסיטת קיימברידג יוליסס צאו פתח את תיבת הדואר האלקטרוני שלו וגילה איום מוות על אמו.

https://hongkongfp.com/2019/11/26/hong-kong-students-uk-call-action-pro-china-threats-harassment/

 

 

 

 

 

 

האם לסין יש דלת אחורית לטלפון שלך?

https://www.youtube.com/watch?v=F0F5VTL4GnE

 

 

סין הקומוניסטית שולחת זריקת אזהרה לעבר אוסטרליה

https://www.youtube.com/watch?v=Z8QEFsSXbwA

 

ג: אינדונזיה?

הוכחה חיה מדוע זה עשוי להיראות טוב ש סין אסרה על הימורים, ועל קזינו כשאתה שומע את העיתונאי הזה מנסה לקתול בהזדמנות זו?

 

 

חקירה: מדוע סין בתנועה בדרום האוקיאנוס השקט? | 60 דקות אוסטרליה

https://www.youtube.com/watch?v=BzCqQKnF9Oo

 

 

ג: דיווח על רכישת קרקעות, בדיוק כמו שחצוצרן רצה לעשות עם גרינלנד, הפעם בשכירות.

 

 

כפרים סיניים מורעלים מאשפה של היי-טק אמריקאי

https://www.youtube.com/watch?v=3FDnwOnGw4k

 

C: זה עדיין ככה בשנת 2020, אל תחשוב שזה תמונות מיושנות.

 

 

 

 

האופן שבו רוסיה עדתית ומוסתרת הוא חשוד לנחש, אך הכלכלה הרוסית שלה מושחתת. אם הבנתי זאת היטב, כנראה שהחברה האנושית עומדת בפני עליית עבדות מחוזקת, כמו שתמיד הייתה במדינות אפריקה באמצעות גזענות ועוני מוחלט, או באופן דיסקרטי יותר בהודו עם גבס ... או כמו סחר, מכירה אנושית ועבדות התפשטה, כולל אירופה וארהב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צנזורה בסין ומערכת ציון האשראי החברתי

 

 

 

 

בסין אסור או ממש לא מומלץ לבקר את המפלגה.

 

 

 

כולם בסין מקבלים ציון אשראי חברתי

https://www.youtube.com/watch?v=N4Gr-HLM7Qk

 

 

 

סין מציגה ציון אשראי חברתי לאזרחים

https://www.youtube.com/watch?v=8py8fBI7wLY

 

 

 

מערכת האשראי החברתי של סין גרמה ליותר מבושה ציבורית בלבד (HBO)

https://www.youtube.com/watch?v=Dkw15LkZ_Kw

 

 

 

האם סין לוקחת רחוק מדי את המעקב החברתי? l סיפור פנימי

https://www.youtube.com/watch?v=LSb7uLB7foY

 

 

 

מערכת האשראי החברתית המרתיעה בסין

https://www.youtube.com/watch?v=y5-0llHaZDs

 

 

 

כולם בסין מקבלים ציון אשראי חברתי

https://www.youtube.com/watch?v=N4Gr-HLM7Qk

 

 

 

ציון האשראי החברתי של סין אוסר על נסיעות

https://www.youtube.com/watch?v=xuqbx8tyW1Y

 

 

 

עיתונאי שנידון לשלוש שנים במחנה עבודה

כתבים ללא גבולות 27 באוגוסט 2001 זמין גם ב: צרפתים



(RSF / IFEX) - במכתב לשר לביטחון פנים, גיה צונוואנג, מחה RSF על גזר הדין שנגזר על העיתונאי והמתנגד ליו האופנג, לשלוש שנים במחנה עבודה. RSF ביקש מהשר לשחרר את העיתונאי. שוב עיתונאי נידון בסתר לעונש קשה. ממשלת סין מפגינה שהיא לא מוכנה לכבד את התחייבויותיה הבינלאומיות , אישר מזכל ה- RSF, רוברט מנארד. RSF הביע את דאגתו גם לאחר אימוץ שלטון חדש בשם שבע האף, שמטרתו להגביר את שליטת המדינה בתקשורת. כלל זה עלול לגרום למעצרם של עיתונאים המנסים לדווח על שחיתות או נושאים מרהיבים ורגישים אחרים, או לבקר את המפלגה הקומוניסטית, אמר מנארד.

https://www.ifex.org/china/2001/08/27/journalist_sentenced_to_three_years/

 

C.ET: פריט זה ישן, אך הדברים החמירו מאז 2014 ו -2016 כאשר הכוח הפוליטי והצבאי ניתן לנשיא.

 

 

 

http://www.asianews.it/news-en/Guangdong:- journalists-criticise-Party-propaganda-and-censorship-26769.html

 

גואנגדונג: עיתונאים מבקרים את תעמולת המפלגה וצנזורה

מאת וואנג זיצנג

חופש העיתונות אנס. ראש תעמולה פרובינציאלית שהותקפה לאחר שכפה על פרסום מאמר מערכת המשבח את הישגי המפלגה והסיר את מאמר מערכת העיתון הקורא ליישום החוקה. מכתב פתוח מעיתונאים שנחסם ברשת; המיקרו-בלוג שלהם איים. הציבור דואג שהעיתון ייסגר. הסתירה בין דרשותיו של שי גינפינג, בשבח החוקה, לבין מציאות הפרובינציות, נשלטה בצורה סטליניסטית.

אחד העיתונאים, סו יונגטונג, הכין מאמר מערכת שהיה אמור לפתוח את המהדורה. הכותרת הייתה החלום של סין, החלום של חוקתיות, שקבע כי הסינים יכולים לקוות לממש את חלומותיהם אם החוקה תיושם. יישום החוקה היה אחד הנושאים שחזר המנהיג החדש שי גינפינג במהלך הקונגרס המפלגתי ולאחריו.

 

אך יום לפני השחרור, ראש התעמולה המחוזי, טואו גן (ראה תמונה), שהוא גם סגן נשיא שינחואה, אילץ את העיתון להחליף את מאמר המערכת אחר שכותרתו חלומות רודפים, הטוען כי העם הסיני קרוב יותר. בהשגת חלומותיהם בזכות המאמצים העמודים של המפלגה.

לאחר הסרת המכתב הפתוח, עיתונאים רבים הביעו את חששם באמצעות המיקרו-בלוג האישי שלהם. אך 15 מהם קיבלו איומים והיו חייבים להסיר את תפקידם.

http://www.asianews.it/news-en/Guangdong:- journalists-criticise-Party-propaganda-and-censorship-26769.html

 

 

 

סין מונעת מעורך דין לזכויות אדם מתוכנית המחלקה של מדינת ארהב

http://www.asianews.it/news-en/Islamic-councils-against-Catholic-magazine-of-Kuala-Lumpur:-forbidden-to-use-the-word-Allah-13850.html

 

 

 

https://www.ft.com/content/9ef9f592-e2bd-11e7-97e2-916d4fbac0da

בעוד שרוסיה הסתמכה באופן מסורתי על בוטים כדי לדחוף את סדר יומה באופן מקוון, המפלגה הקומוניסטית בסין גידלה צבא טרולים מתנדב של אנשים אמיתיים, רובם צעירים, לצאת לאינטרנט ולתקוף את אויביו.

 

במשך שנים, הטרולים הלאומניים של סין היו ידועים בשם 50 סנט , או וומאו, עבור ה- Rmb0.50 שהם אמרו להרוויח עבור כל תפקיד פטריוטי. אך לאחרונה צמח זן חדש של לוחם מתנדב שכונה וומאו הביאו משלכם על נכונותם לעבוד ללא שכר. יש שאוהבים לכנות את עצמם ורודים קטנים, שם שמקורו בצבע של פורום מקוון פופולרי המשמש לאומנים.

 

עם עליית הלאומיות, המונעת על ידי העלייה הכלכלית של סין ותפיסותיה של דעיכה מערבית, הפך תנועת התעמולה לכלל העולם. ספר את סיפור סין היטב ובנה את כוחה הרך של סין, דחק הנשיא שי גינפינג בפני הנציגים בקונגרס ה -19 של המפלגה באוקטובר.

 

התקשורת הממלכתית הרחיבה במהירות את פעילותה בחול, ואילו הממשלה דחפה סרטונים פטריוטיים בפלטפורמות המדיה החברתית המערבית.

צבא הטרולים של סין מתארגן גם באמצעות קבוצות פרטיות בפייסבוק - שנחסמות לקהל הרחב.

https://www.ft.com/content/9ef9f592-e2bd-11e7-97e2-916d4fbac0da

 

 

 

צט-בוט סיני נעלם לאחר שדרבן את המפלגה הקומוניסטית

חברת האינטרנט הגדולה בסין מחקה בשקט צאט בוט שאמר למשתמשים שהוא לא אוהב את המפלגה הקומוניסטית.

https://news.sky.com/story/chinese-chatbot-vanishes-after-spurning-communist-party-10970890

 

C.ET: אבל זה כבר בפועל בתעשייה המערבית. כבר מפלגתי, לא אומר שהוא הורעל על ידי אחרים, כלומר מערב הוא כשלעצמו צנזור מטונף.

הם עושים זאת לכולם, אך גם לאנשים שלא מרוויחים מיליונים ובכך יכולים לזרוק צד משפטי.

 

 

 

C.ET: למרבה הצער, בדוגמה זו זהו מבוך די הרמטי. לדוגמא, עבור אנשים סינים ביטויים כמו סיפור כיכר העטים או אפילו היסטוריה עכשווית כמו הרעב תחת מאו, נמצאים תחת צנזורה לחלוטין, אז איך אנשים יכולים לבדוק מה אנשים סינים חשים, חושבים או יודעים על נושאים שלא ניתן למצוא באינטרנט משמש את הסינים. אני חושב שבמצבים אלה הרשת, שהיא הכלי העיקרי (האפשרי או המיידי) שלנו לחקר הנושאים שלנו, אינה חלה או משמשת ליצירת ואקום.

כמובן שהקיר האלקטרוני מצנזר גם כמות מדהימה של כל התקשורת המערבית. לאנשים סינים אין גישה למיליוני, מיליארדי מסמכים שהופקו מחוץ לסין.

 

 

 

https://www.ft.com/content/b68b2f86-c072-11e7-b8a3-38a6e068f464

דחף הצנזורה בסין מפצל את המולים האקדמיים המובילים

האתגר של בייגינג מחלק את הלחצים באוניברסיטה המערבית האם להתנגד או לציית

 

אנא השתמש בכלי השיתוף שנמצאו באמצעות כפתור השיתוף בחלק העליון או בצד המאמרים. העתקת מאמרים לשיתוף עם אחרים מהווה הפרה של התנאים וההגבלות של FT.com ומדיניות זכויות יוצרים. שלח דואל ל licensing@ft.com לרכישת זכויות נוספות. מנויים רשאים לשתף עד 10 או 20 מאמרים בחודש באמצעות שירות מאמרי המתנה. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת https://www.ft.com/tour.

https://www.ft.com/content/b68b2f86-c072-11e7-b8a3-38a6e068f464

 

 

לאחר שהשתיק רבים ממבקריו המקומיים, הנשיא שי גינפינג מבקש לייצא את תפישתה המפלגה הקומוניסטית הסינית המוגבלת בכבדות של ויכוח אינטלקטואלי כחלק מהדחף שלו לקדם את הכוח הרך הסיני.

חסם את הגישה לפחות ל -1,000 מאמרים אקדמיים בסין שמזכירים נושאים שנחשבים רגישים על ידי בייגינג, כולל טייוואן, טיבט והונג קונג.

https://www.ft.com/content/b68b2f86-c072-11e7-b8a3-38a6e068f464

 

 

 

https://www.businessinsider.com/china-forbids-christmas-decorations-in-war-against-foreign-culture-2018-12?r=US&IR=T

סין אוסרת על קישוטים לחג המולד כאשר שי גינפינג מגביר מלחמה נגד דת ותרבות זרה

https://www.businessinsider.com/china-forbids-christmas-decorations-in-war-against-foreign-culture-2018-12?r=US&IR=T

 

 

 

https://www.adelaidenow.com.au/technology/chinas-war-on-words-anything-be-it-a-phrase-or-picture-that-can-be-used-to-insult-xi- כבר נאסר / חדשות סיפור / a8e5a9d558b3ed0465e1fc020e2d6c2c

צנזורה

 

המלחמה של סין במילים: כל דבר - בין אם זה ביטוי או תמונה - שניתן להשתמש בו כדי להעליב את שי נאסר

 

הנשיא החדש של סין לסין לא אוהב ביקורת.

מאז תבע את כס המלכות הנצחי של קיסר מוקדם יותר השבוע , הוא מהודק - קשה - על כל רמז לחילוקי דעות.

צנזורה הייתה מאז ומתמיד דרך חיים תחת מדינת המפלגה האחת בסין.

אבל הדברים רק התגברו לרמה חדשה לגמרי.

מוקם שלטון סמכותני.

 

הוצאות ספרים, שירותי אינטרנט - אפילו כתבי עת מדעיים - הואשמו בצנזור עבודות מתוך חשש לפגוע בקבוצות ממשלתיות חזקות.

 

בזה אחר זה חברות מערביות גדולות כמו אפל, דיימלר, מריוט אינטרנשיונל ויאם ברנדס מושללות על ידי המוני טרולים לאומניים על פשע של חציית קווים אדומים פטריוטיים, קובע ריאן.

https://www.adelaidenow.com.au/technology/chinas-war-on-words-anything-be-it-a-phrase-or-picture-that-can-be-used-to-insult-xi- כבר נאסר / חדשות סיפור / a8e5a9d558b3ed0465e1fc020e2d6c2c

 

 

https://www.pri.org/stories/2013-06-03/7-things-you-cant-talk-about-china

7 דברים שאתה לא יכול לדבר עליהם בסין

בהנחיה שהופצה על פי הדיווחים בחודש שעבר לוועדות המפלגה המקומיות, הוציאו בכירי התעמולה בסין חדשים

מגבלות האוסרות על דיון בשבעה נושאים הנחשבים להשפעות מערביות מסוכנות .

האיסורים התרחשו על רקע התחדשות התקפות הארדליין על חוקתיות בסין, והשבתת הבלוגים השייכים לכמה סופרים פופולריים ובולטים. בשבוע שעבר נסגרו ארבעה בלוגים של הסופר מורונג שוקון, כולל חשבון עם 14 מיליון עוקבים, שהעבירו מסר מצמרר אפילו למבקרי המיינסטרים של הממשלה.

ערכים אוניברסליים

חופש הביטוי

 

בהתאם למורשת הלניניסטית שלה, המקס רואה בשליטה בשיח הציבורי - ובמיוחד בתקשורת - חשיבות מכרעת להחזקתה בשלטון.

חברה אזרחית

 

נושא אסור זה נראה מוזר במיוחד: ממה יש למקס לחשוש מחברה אזרחית , כלומר קבוצות קהילתיות ו

ארגונים לא - ממשלתיים?

זכויות אזרח

אין הפתעה כאן. בהתחשב בכך שהממשלה כלואה באופן קבוע ומטרידה ללא הרף עורכי דין

 

הטעויות ההיסטוריות של המפלגה הקומוניסטית הסינית

 

במשך שנים ניסתה המקס לאכוף אמנזיה היסטורית סלקטיבית, תוך שהיא מלמדת את התלמידים על סבלה של סין תחת מעצמות קולוניאליות מערביות במאה ה -19, אך מדלגת על פני רבים מהטראומות הגרועות ביותר במאה ה -20 במדינה, שנגרמו על ידי טעות של מקס: הגדול קפיצה קדימה, שהרגה עד 45 מיליון

קפיטליזם כרוני

עצמאות שיפוטית

 

בסין כ 99% מהתיקים הפליליים שהובאו למשפט מסתיימים בהרשעה. כמו בתקשורת, המקס רואה בבתי המשפט זרוע שליטה.

למעשה, בכירים במפלגה המואשמים בפשעים לרוב כלל לא נכנסים למערכת המשפט האזרחית: הם מטופלים בוועדות משמעת פנימיות הנקראות שאנגגוי.

https://www.pri.org/stories/2013-06-03/7-things-you-cant-talk-about-china

 

 

 

https://www.bbc.co.uk/news/world-asia-china-47265411

לי רוי: הקומוניסט השומר הזקן שהצליח לבקר את שי גינפינג

הוא נבחר ביד על ידי מאו כדי להיות המזכיר האישי שלו בשנת 1958.

 

אך הוא נכלא זמן קצר לאחר מכן על ביקורת על קפיצת המדרגה הגדולה של מאו, תוכנית המודרניזציה הכושלת שכעת חשבה שהרגה בין 30-60 מיליון בני אדם באמצעות עינויים ורעב.

אסור לנו לדבר על טעויות מהעבר.

 

לי רוי אמר זאת בשנת 2013, תוך שהוא משקף את הדמיון בין המנהיג החדש דאז של סין שי גינפינג לאביו המייסד של סין הקומוניסטית, מאו טדונג.

 

מר שי, הזהיר, מהדהד את דיכוי המחשבה האישית של מאו וניסה לבנות פולחן אישיות דומה - שני הדברים שחווה ממקור ראשון.

https://www.bbc.co.uk/news/world-asia-china-47265411

 

 

 

http://www.asianews.it/news-en/%28China%29-For-the-Olympics,-prohibited-to-protest-or-speak-with-foreign-journalists-12623.html עבור האולימפיאדה, אסור למחות או לדבר עם עיתונאים זרים

בשנחאי כללים חדשים ונוקשים של הסדר הציבורי: בית סוהר למי שמפר אותם. בינתיים, הוועד האולימפי מזהיר את בייגינג להפריד בין ספורט לפוליטיקה לאחר שהרשויות בלהסה השתמשו בלפיד כדי להביע תקוות לניצחון סופי על הדלאי לאמה. מחסור במים בבייגינג.

 

למרות שתעמולה מפרסמת מזה שנים את האולימפיאדה הירוקה, בייגינג עומדת בפני חירום מים קשה. [...] נחשב למילואים חירום, הוקלטו. המים מובאים מהבי דרך ערוץ ענק שנחפר לאולימפיאדה, אך המחוז סובל מבצורת כבר שנים, ואף חסר מים לחקלאות. http://www.asianews.it/news-en/%28China%29-For-the-Olympics,-prohibited-to-protest-or-speak-with-foreign-journalists-12623.html

 

 

 

הערה: לחיפוש מעמיק יותר: מלחמת קוריאה, מלחמת וייטנאם ופלישת הכוחות האנגלים לטיבט ואחריה מסירתה לסין. כיוון שאין טיבט היופי הפוגע בליבם האנושי ביעילות, הוא עדיין ייחשב כשמורת מים באסיה החיונית לכל דרום מזרח אסיה (הודו, וכל שאר המדינות הסמוכות עדיין עצמאיות).

תיאוריות משעשעות: האהבה השזורה שהתמצקה, עדיין לא עין (עין, זנב, קח, כן, כן, יטי) חיסלו, את הוונאבים האימפריאליסטים.

 

 

 

מה אומרת רשימת מאמרים אסורים על הצנזורה של סין

רשימת המאמרים שהרשויות רצו חסמו נושאים מכוסים שנחשבים רגישים על ידי הממשלה, כולל הפגנות הדמוקרטיה בכיכר טיאנאנמן ב -1989, מהפכת התרבות 1966-76, טיבט, טייוואן והאזור המערבי-רחוק של שינגיאנג.

המפלגה הקומוניסטית שולטת בחוזקה בשיח על קפיצת המדרגה הגדולה 1958-61, בה מיליונים הרעבו למוות עקב מדיניות כלכלית שלא נתפסה.

https://freebeacon.com/national-security/blunt-instrument-list-banned-articles-says-chinas-censors/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מוחמד, נביא האיסלאם, התחתן עם ילד בן 6. מיליונים מטיפים לקדושה של נישואי ילדים ושל פדופיליה כתוצאה מכך. אנא, בדוק באינטרנט כדי להבין שזה לא מוגזם בכל מקרה.

 

 

 

גרסה רב לשונית: https://www.inthenameofhumanrights.com/p/polyglot-version-of-letter.html

פרנסיס: https://cetviesenfrancais.wordpress.com

 

 

הכשרת איסלאם «נישואין» למבוגרים עם ילדים.

 

 

אסור על הכנת נישואי ילדים.

 

 

 

דואל זה הוא חלק מקמפיין אחד שנשלח בלבד. הדואל שלך לא ישמש שוב ולא יימסר.

 

 

 

 

עצומה זו נועדה להודיע לאנשים על עובדה פשוטה:

מוחמד, נביא הדת האיסלאמית, התחתן עם אשתו הרביעית. הוא היה למעלה מ -50 שנה כאשר מקום הנישואין היה מקום, בן הזוג היה ילדה קטנה שנקראה עאישה, היא הייתה בת 6 שנים.

 

 

הסרתי את קישורי הציטוטים שערכתי כאן. הייתי צריך לעשות זאת אם אין יותר מדי קישורים שיש לשלוח. כולם מוזכרים ומקושרים לבלוג שלי.

 

מוחמד התחתן עם עיישה כשהייתה בת 6 והנישואין (לצערי, אין לצערי שום מילה אחרת שמסמכת את הבושה והאשמה הנוראיות של חברותינו) שהושגה כי היא הייתה בת 9. יש ויכוח בתוך האיסלאם על גילה, אך הקונצנזוס המוחץ הוא 6. להלן החדית (רישומי פעולותיו של מוחמד שהם חלק גדול מהאסלאם) התומכים בכך:
 

חדיגה נפטר שלוש שנים לפני שהנביא נסע למדינה. הוא שהה שם כשנתיים בערך ואז התחתן עם עיישה כשהייתה ילדה בת שש, והוא צרכ את הנישואים האלה כשהייתה בת תשע. סאהיה בוכרי 5: 58: 236


עאישה (אללה יהיה מרוצה ממנה) דיווח: שליחו של אללה (עליו השלום) התחתן איתי כשהייתי בן שש, והתקבלתי לביתו כשהייתי בן תשע. סאהיח מוסלמי 8: 3310

 

מהאדית של סונאן מאבו דאוד, כרך 2, מספר 2116 עאישה אמר, שליח אללה התחתן איתי כשהייתי בן שבע.  (המספר סולימאן אמר: או שש שנים.). היה איתי יחסי מין כשהייתי בן 9.

מאת wikiislam.

 

 

הטקסטים הללו הם תרגום ישיר של חדית , ערבית שדית (חדשות או סיפור), כתבה גם את חדית , תיעוד המסורות או האמירות של הנביא מוחמד, הוקרה וקיבלה כמקור עיקרי לחוק הדתי ולהדרכה מוסרית, שנייה רק בסמכותו של קוראן, הספר הקדוש לאיסלאם.

מאת אנציקלופדיה בריטניה.

האדית הפכה למילה נרדפת למונח סונה .

 

עם זאת, המצוקה אינה עוסקת יותר בדברי הכתובים אלא באלפי המסמכים שהפיקו מטיפים, מאמינים או חסידים מוסלמים המשלים, מכבדים וממליצים על נישואין אלה של זקן עם ילד צעיר.

מידע זה מדויק. אנא שים לב שתורות אלה שהן לגיטימיות כבסיסות לדת האסלאם ניתן למצוא באלפים באינטרנט באמצעות חיפוש מילים פשוט מאוד.

להטיף שנישואיו של מוחמד לילדה קטנה ראויים או שאפשר לקחת אותם כ-, או שיש למודל השלכות חמורות ומעבר. החל מנישואי ילדים במדינות כמו ערב הסעודית וכלה בסיפורים הרבים על אימאמים שנתפסו במצלמה בבריטניה בהסכמה להינשא לילדים ולהציג זאת כנוהג מתאים תחת האיסלאם.

לקמפיין ולעתירה שתי מטרות: האחת להבטיח שאנשים יידעו מה קורה. הנישואין כשלעצמם, אך גם העובדה שנישואיהם של ילדים עם מבוגרים מוכרזים למעשה באמצעות הוראת האסלאם. שתיים, אז היא תבקש מהממשלה לסנקט תמריצים ישירים או עקיפים והסתה לפדופיליה ונישואי ילדים (נישואי פדופיל). באופן פרגמטי, המשמעות היא שמורים אסלאמיים צריכים לגנות את שוויון הנישואין לילדים ולקבל עליהם סנקציה חמורה כאשר הם תומכים בכך. לשבח את חייו של מוחמד מבלי לגנות במפורש את נישואי הילדים הוא למעשה תמיכה בפדופיליה.

הנביא מוחמד זוכה לשבחים רבים ומצטט כל העת כנביא הנביא היחיד של האיסלאם. שמו הוא מבוא כמעט לכל תקשורת והחלפה מילולית או כתובה בתרבות האיסלאם.

איש אינו צריך להיכנס למדרסות, לבתי ספר אסלאמיים, כדי להבין שחייו של מוחמד ניתנים כדוגמא ומופת.

 

 

להפסיק את נישואי הילדים והכנת נישואי ילדים.

 

 

נ.ב: מעשים או הסדרים אלה נקראו באופן מסורתי נישואי ילדים. עדיין לקרוא להם נישואי ילדים בתקווה שיזכיר לנו מי צריך להיות, בשום אופן, מוגן. לקרוא להם נישואין פדופיליים יכול להתמקד בהפללה של פדופילים ותרבויות פדופיליות שמאפשרות, ולעודד זאת. לקרוא לזה נישואי ילדים מפסיק לקרוא למה שברגע שנדע, גורמים לכולנו להיות שותפים, שכן לא לעצור את זה.

 

 

נ.ב: שים לב ששתי עצומות קודמות נדחו או הוסרו ללא כל אזהרה או הצדקה נאותה, גם באתרים מתמחים בעתירות מרכזיות, בעתירות יש זמן מוגבל להחתמה.

 

העצומה שניסיתי באמצעות האתר הממשלתי בבריטניה, לא התאימה לקריטריונים, וקטלגה תחת עניינים תרבותיים שלא ניתן לנצח עליהם.

 

 

 

אליל זה, שעבורו שום דיון הקובע את פאר האיסלאם ואת אדוניו אינו נסבל, ולמעשה, די מפורסם כיום מאושר על ידי עונש מוות. זה לא נקרא טרור, הכללים, כאן שריעה וחוקים אסלאמיים אחרים, שמבוצעים על ידי הכוח, או אחת המעצמות במדינה נתונה.

 

האם ניתן להוציא מוסלמים להורג בגיור?

כפירה, או עזיבת האמונה, היא נושא שנוי במחלוקת מאוד בעולם המוסלמי ומומחים טוענים שרוב החוקרים סבורים כי זה עונש מוות.

הקוראן עצמו מכריז שאין שום כפייה בדת.

על ידי ה- BBC.

 

אל-תקיה, פיזור

ישנן מספר צורות שקר לא-מאמינים המותרות בנסיבות מסוימות, הישובה הידועה ביותר טאקייה (לשיעה). נסיבות אלה הן בדרך כלל אלה המקדמות את עניינו של האסלאם - במקרים מסוימים על ידי רכישת אמונם של לא-מאמינים על מנת לממש את פגיעותם ולהביס אותם.

על ידי דת השלום.

 

 

 

 

אסור על הטפה לנישואי ילדים על ידי מטיפים איסלאמיים - וכל האחרים.

 

 

 

רצח עם שאנחנו לא מכירים, או לא רוצים לדעת עליהם.

בתוך-הבית-ירוק.html

 

 

בהתחשב בכך שמתרחש בארהב, שם כולם נפלו בוודאי לטרור ואינם יכולים לדבר יותר מבלי לצאת נגד מדינותיהם. או על ידי נטילת צד לשד הפורח שלה סוף סוף או מבלי להפחיד דבר שמגיע מעמיתיהם ושכניהם - הזדמנות לנקות את הקקיל. גם אם הנשיאות הימנית הקיצונית הזו תיעלם, הפילוג, הצביעות, האיוולת, העונש, העוולה והבגידה, כל זה יחד שיצרו, לעולם לא יירפאו. ולמי ירוויח העסקה? למי ירוויח מהתכתיב והפחדים מדבר שהוא היה זורע?

הובא מאיזה בחור לא אותנטי שמאופיין כמערכת של חדשות מזויפות (רעש של היוון פופוליסטי שבוי - בידור פרסום המונע על ידי הדמות הפוליטיקאית שזה עתה נולדה מחדש, שהיא גרועה יותר מהמאפיה, על שהפכה לעובדי מדינה - ובוא נקווה או להתפלל או לומר שהם לא יוכלו להתחמק מחקירתם. מכיוון שאם בין היתר הונאי מיסים עומדים בראשם, זה אומר להודיע כי הדמוקרטיה נרצחה (ונשחטה שוב ושוב בעיקר על ידי החברות והמדינות הגדולות ביותר בעת הפעלת חוזים בינלאומיים המנסים להקטין את האפשרות של אותם סוכנים ניכוס והרס - מבחינת יכולות חיידקים יכלו לעשות זאת גם לפני שהרוב המובהק של הפילוסופיות, הפוליטיקה והדתות [ילכו ונבשו] יהרסו בעלי חיים וסביבה כמושג של התקדמות והארה. דמוקרטיה לא נאיבית מת, או ליתר דיוק לא זה, זה נעשה כמו: מעולם לא חי, אבל כל החלקים שלו משותפים), שהוא צעיף ותרגול מסריח בתהליך חיזוק, לחיזוק תסחיפים באמצעות שיטת צנזורה ברמה A , משטר זה של אין חדשות.

האנשים שתוקפים את התקשורת בצורה מגוחכת זו, הם למעשה מאוד לא יכולים להיות מאושרים יותר (לעומת מרוצים) ממה שהתקשורת עושה, הם רק רוצים שיעשו זאת יותר. הם עובדים עם עיתונות ראשית ולא מטרידים אחרים; מכיוון שניסיון לקמפיין אחרת - מחוץ למאות האנשים המעטים שמדברים למיליונים - משפיע באותה מידה חברתית ופוליטית כמו שנחטף ללא דיווח, גרם להיעלם למדבר ולמות. אינך זקוק לכדור עבור משרוקית, אלא צריך שק ותקוע. באשר לירי הצתות, הם מחזיקים את המפתחות - אם כי לא לשמיים האולימפיים.

אסור על הטפה לנישואי ילדים על ידי מטיפים איסלאמיים - וכל האחרים.

הסרתי את קישורי הציטוטים שערכתי כאן. הייתי צריך לעשות זאת אם אין יותר מדי קישורים להודעה שתישלח. המקורות כולם מוזכרים ומקושרים בדף זה.

 

 

-          פריט בנושא טיפוח בבריטניה בזמן שהמשטרה והשירותים החברתיים הוכחו כשותפים או פסיביים.

אחד מכל ארבעה ילדים בבריטניה מתחת לקו העוני: לא סוד, כותרת תכופה, לפחות בבריטניה. עשרות בתי משפט לשריעה או מועצות הפועלות בבריטניה באישור הממשלה. השערורייה סוס טרויאני עם 6 בתי ספר בבירמינגהם מצאה כופה משטר אסלאמי ואפליה על מורים ותלמידים בבתי ספר ממלכתיים.

-          כיצד בעוד איום הימין הקיצוני התפשט בכל רחבי אירופה, בריטניה היא היעד הטוב ביותר להטמעת נשים.

-          ואילו אירופה מתחילה להצטיין בסחר בבני אדם, ואיברים יבול. במהלך אותה תקופה אוכלוסייה מתה יותר ויותר ממחלות בדרכי הנשימה הנגרמות כתוצאה מזיהום קטלני, אשר שווה רק את מידת המדבר של צפון הארץ, לא מחסור אדוניהם, אלא אחד העצים והמינים שאינם עוד, אלא חוות שהורסות פינות שנותרו מהטבע ואז נהנות מגידול בעלי חיים - תרבות - לשחיטה.

-          כיצד ישלמו האגרות והמחקר באוניברסיטאות על ידי הבנקים, שיחליטו מהסטודנטים שהם יסכימו לשלוח או לא לשלוח (לגייס או לא לגייס, לסקרים שהם יובילו ויזמו והתוצאות שהם יביאו. לפרסם. אין גיבוש, רק לעיצוב.

-          איך זה פשוט לוקח מקסימום סמסטר א במדעי המדינה למתחילים לדעת שמשאל העם נחשב באופן נרחב כאל פוטנציאל לא דמוקרטי. אתה יודע, האם היית רוצה להצביע כדי לחסל אנשים גדולים מהזכויות שלהם להתחתן, (אחד הצעדים המסורתיים להביא אנשים לרע מחמץ) חידוש.

-          ואיך נישואי ילדים גם כאשר הם בלתי חוקיים נסבלים וקורים בפועל בכל כך הרבה מדינות מוסלמיות ונוצריות , כולל ארהב, עם השיעורים הגבוהים ביותר בעולם באפריקה כמו ניזר, מכונית, צאד, בנגלדש, בורקינה פאסו, מאלי ....

-          ואיך בצרפת, בעיקר, חסרונות ועסקים כאחד מסתלקים מכל מה שגורר עיתונאים בפני בתי משפט המבקשים מיליוני יורו כאשר העיתונות גילתה או חיפשה מידע. צרלי הבדו נאלץ להיאבק במספר משפטים של ארגונים רבים (בעיקר איסלאמי, קתולי, ימני קיצוני) רק בגלל שפרסם קריקטורות, במטרה ברורה לארח, לעתים קרובות ממצבים ואנשים כה מפלים במה שהם עושים ומצליחים עד כי נעשה שימוש בצחוק. כתרופה אחרונה, זמן רב לא עוד כקומדיה. התנקשויות טרום, העיתונות עצמה בצרפת, התייחסו למגזין צרלי הבדו בבוז כללי ושיטתי שגורם לצפייה, וכעת עד חסר אונים, פחדני. על המגלומניה של האינקוויזיציה, או כמה זול יישמע עכשיו הרעיון של מלך פילוסופים. לגבי השאר, הקיצוניות תזדהה עם הרוסי שמכהן מחדש את ארמדת החימוש בצורה מדהימה, והאחרים כל כך מטונפים ועשירים שהם לא צריכים להיות רחוקים מאף צד, הם פשוט אלים באותה צורה שהם מכבדים חרקים , לבדוק, באותה דרך שהם יעשו זאת למשותף, אזרחות לא כנה. אנשים מאז לא יעזו לדבר או לפחות לעשות זאת עם משמעות מכובדת, הם יחנקו מרעיון הנשימה. הגבר והאישה ברחוב אשר בתמורה ישוטטו כדי לוודא שכולם נמצאים בקו האין שמונה מספרים, שזקוק לאפליה כאשר השלטון יושמד. בצרפת אחד מכל 5 ילדים חי מתחת לקו העוני.

 

על ידי www.inthenameofhumanrights.com

 

 

ורציחות עם סגולות שוויצריות, סגנון שוויצרי - עוד גן עדן פיסקאלי, סמל טיהור הכסף, וכשהפרו-חיים הם בעיקר אלה שהיו, חיים מלכודת, איום, גרון ואונס.

אך כמובן, כל זה ועוד יוחזר על ידי ימין ושמאל קיצוני, אשר יטיל את האחריות, את האשמות שלא להגיב לעבר קבוצות אחרות, בזמן שמדינותיהם בזזו. ובעוד הם פחדנים ולא מכובדים מכדי להתייחס אליהם, מעמידים פנים שהם גלויים, מדינותיהם, מדינותיהם ועובדיהם ואומרים שאיננו יכולים להפסיק סבל - כי סבל הוא מה שהיו רוצים להניח ולייצר בקנה מידה גדול ושיטתי מאוד מאשר המעמד הבינוני העליון, וכל השאר עוזרים לה, שפשוט נותנים לזה להכות.

יראת כבוד. אתה מתאר לעצמך עכשיו, עם סוג העבודה שעושה משטרה, זה יעודד את הימין הקיצוני! בעוד שהמשטרה נמצאת ברוב המדינות בהן קיים ימין קיצוני מאוד להוטים להיות חברים אולטרה לאומניים, מעודדים עמדה מקוטבת, פשיסטית לגבי אונס בגיל העשרה או ביטחון שאינם מתמודדים איתם, ולכן מייצרים אוכלוסייה מוגדלת זועמת או פופוליסטית. תְגוּבָה. אם כן, האם ניתן לדמיין את הצעד הבא, הפיכה שניתן לבצע. להזניח את עבודתו לאלץ אנשים להצביע בעד מפלגתך.

 

 

 

 

אתה יודע למה יש כל כך הרבה קשקושים בבית לברקזיט. מכיוון שאתה לא מתחיל רפרומום שמשנה את חייו וגורלם של מדינה כולה ושל כל אזרחים, על פני דורות ודוריות, למעשה על כל חלקו, עד לסוף הזרימה שלה (אשר יכול להיות קצר יותר לפני שתהיה קצרה יותר. kingDOM שלא כל כך התאחדו, הצביעו גם על ידי דור אחד בלבד (שאר המצביעים היו עסוקים מדי במריבות עם החיים הנוכחיים), מבלי שרוב גדול יותר מגבה אותו.

 

משאל עם שיזם נציג ראש הממשלה שהתנגד, או ליתר דיוק לדבריו, את מה שמשאל העם מציע לשנות באופן דרמטי (או אולי לשדוד) = דורות של מאמצים במה שיישאר תמיד השכן היבשתי של אנגליה. המכס מעצב בשיר אחד כדי לערער לחלוטין כל אמון שיש למישהו במעשה ההצבעה. לא תמשיך. רק לפני כן הצביע לקלג שהתחייב להגן על אגרות האוניברסיטה, על שהכפיל אותם ברגע שהוא נעתר לסמכותו. תרבות של מעורבות והבטחות הפוכות.

 

כל כך מדהים שנשיא , ובכן ראש ממשלה בבריטניה, נגד רעיון כזה, כל זאת פתח במשאל העם וביטל עשרות שנים של בנייה יבשתית, אפילו ללא מאבק. כלומר בסדר שמענו לפני כן הרבה על אירוספטיות, אבל האם הרבה על יציאה? היציאה שהייתי מודע לה לפני זו הייתה העצמאות של סקוטלנד,

 

לא תוצאה של אנשים אלא של אנשים שמצביעים .אף אחד כבר לא מקשיב לפוליטיקאים, אלא אם כן הם עוקבים אחר מסלול או דרך ללכת לעצב, עצוב, סדיזם - צריך להפסיק להקשיב לכל פוליטיקאי, כי דקה אחת ברסיטל שלהם, אתה יודע שאתה מוביל למצב מצב דמלפוי המפחיד והמכוער ביותר. איך לברוח ולנהל מרושע וחטא שיעזור לך במהלך הקריירה שלך.

 

איך זה פשוט לוקח מקסימום סמסטר א במדעי המדינה למתחילים לדעת שמשאל העם נחשב באופן נרחב כאל פוטנציאל לא דמוקרטי. אתה יודע, האם היית רוצה להצביע כדי לחסל אנשים גדולים מהזכויות שלהם להתחתן, (אחד הצעדים המסורתיים להביא אנשים לרע מחמץ) חידוש.

 

משאל עם שיזם נציג ראש הממשלה שהיה נגד. אותם מנהגים המבקשים לערער לחלוטין כל אמון שיש למישהו במעשה ההצבעה. לא תמשיך. רק לפני כן הצביע לקלג שמתחייב להגן על אגרות האוניברסיטה, על שהכפיל אותם ברגע שהוא נעתר לסמכותו.

כזכור, ניתן לטעון שאנשים הצביעו לקלג בזמן שהקמפיין וההבטחות שלו תמכו בהקפאת אגרות האוניברסיטה, והולכות וגדלות העמלות שהיו כה גבוהות בדאגות הבוחרים. קלג זה lib dem (אדוני ניק קלג שאחרי כל זה יעבוד עבור פייסבוק! ומופיע עם חופשתו של מיליוני הלירה שלו כמו וילה בדרום אפריקה, זה כמעט שוכח עד כמה חברה כל כך תמכתם באפרטהייד-לונדון גטו ובכלל, אפילו לא בסכסוכים על אזורים ורבעים מושבעים, והקואליציה מציעה עד כה מעט לכידות ולא שיתוף פעולה), להיות סגן ראש ממשלה לצד קמרון, הועמד, לוותר ו לְהַכפִּיל אגרות האוניברסיטה ביום שבו הושבע. אנשים, ולפי זה אני מתכוון למומחים של כל מועצות המנהלים והפוליטיקאים המשודרים, באחדות זועקים שהמשאל הזה היה דמוקרטי, ואילו המשטרה בלונדון בשנת 2010/2011 פיצחה את גולגולות המפגינים שדרשו שהאגרות יישארו כמו הם היו (כמו גם הפסקת הקיצוץ בכל מדעי הרוח כלפי מנהל האל והעסקים), מכיוון שהקואליציה נבחרה על חשבון האוניברסיטה נותרה כמעט משתלמת או ניתנת לפירעון או ללא התחננות למערכות בנקים נשרים.

 

אולי הם רצו לצאת בגלל שיש להם כל פעם להחליף ולהשמין את התחת של חברי הבנקאים שלהם (חופשי לומר חברים כשאדם בסדר להתמכר להוצאות כאלה לדברים שלא שווים פרוטות - פרויקט סילון בכל רחבי הארץ, quelle largesse ללא יכולת להראות איבה. וגם האכזריות של לחשוב בקול רם ובעוצמה למען עמיתם, שעסקת פירוק תהיה טובה יותר או שתפתה את היקף החיים פחות, בהתאם למנהיגם האחד, מול ההיגיון של מיליוני תושבי מדינות אחרות (ולא בעלים). באנגלית מילה עשויה להיות בשימוש לא רב: exasperation.

 

וגם לברוח מהקהילה האירופית דרך הדלת האחורית, בלי מחווה להילחם למען איחוד אירופי טוב יותר, בלי דיון, בלי עמדה ראשונה - רק לוודא או לנסות שלא יהיו חובות להחזר, חסר כל כך הרבה ההבחנה שהיא בהחלט עשויה להישאר בתולדות ההיסטוריה הפוליטית - היסטרית היסטורית. תסתדר.

ולשירות הרשמי, מבחינת הברקזיט, לעתים קרובות, bbc לא אומר הרבה על הדברים, אבל ל- bbc 4 לפחות יש תוכנית שלמה בחודש על התמכרויות להימורים שנלקחו לרמה חמורה של שכחה בבריטניה.

באשר לעצירה האחורית ולגבולה של אירלנד, בוודאי בריטניה לא תשקול להפוך לדלת אחורית לתנועה כלשהי, צפון קוריאה או טרור אחר המקושר.

קור.

 

לטינית: Cor (coram) בנוכחות העם

 

 

ייתכן שזו הסיבה ליציאה המהירה של העסקה נדחתה באותה השנה הסופית של 2018, מכיוון שמאז המהפכות אנשים טבעו להיזהר מהמהירות וההתבוננות ביצרים. ABM MAD אז מה יעשה לפטריוטים שלך מלבד למכור את יכולת ההוראה שלהם ואז להשמיע הצצה לאורך אנגלית (ניו-יורק) בניו-יורק.

לעזוב.

https://www.inthenameofhumanrights.com/2017/10/mailed-on-brexit.html

 

 

 

 

 

 

 

בחרו בנגנון, לאהבת ה .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MAD (מובטח הדדי, לא מבוטח)

 

 

טראמפ: טרוקס-פיס, פאה, גרופיי, דרופי- דו-דו.

 

 

 

לגבי טראמפ, לדעתי, הדברים יכולים להיות חמורים הרבה יותר מכיוון שאי אפשר להיות ברור יותר שהוא למעשה מישהו הטירוף של מי , וחוסר מוסריות לא יכול היה לדעת או להציב גבולות או גבולות (מכיוון שהוא הנספח של חוסר יושר ואנשים חלשים מכדי לספק לעצמם ובכך במקום להעריץ אותם, הם צועקים על העבדות). השיח שלו מכיל אינדיקטורים אחרי מדדים שיכולים להזמין אותו במקרה חירום להתארח ביחידות של בתי חולים לחולי נפש, ובכל זאת ... זו יכולה להיות בעיה גדולה, נשיא הזקוק למעיל ישר ישר, עד שהם יישארו בכלא בגן תוך הרהור בגורל. . אבל מי ישלח אותו לכלא, בעוד היותו נוכל ומשחית את משאל בריכת החיים היה ידוע כריף?

מדאיג עוד יותר הוא שידוע כבר מההתחלה, שבריאותו הנפשית, במצב כזה, אינה יכולה לעשות זאת אלא להחמיר.

ולמרות שהיה יכול להיות מואשם.

 

 

 

אם זה כמו מחלת השפעת הספרדית בשנת 1918, הגל השני יהיה גרוע יותר בגלל שחשבתי שהקור והמומחים מנחשים גם ניהול שגוי.

דצמבר אכן יכול להיות מרושע אבל בארצות הברית עם אותו גרגר של בחור, מדידת מאפיה למוסדות ארהב (RR?) מווסתית מפלצתית שלמעשה המשחק מתאים להסתיר הוא אחד מאותם גולדן זהב גולף, משחק t ( ח) אמיתי ו (סוף), משחק בלהיות בסביבה ירוקה בזמן שהם מפליגים מים למדשאות לאחר כריתת עץ . הם לא מייצרים זהב כאלה, הם הופכים ... בום קודר וכשבראש בא פרווה ש- g ל ory goory, ארהב השנה תחיה מקאברי (me-r-chant) mchoui.

 

 

אחרי כל ההיסטוריה הזו של שפע, ונלקחו, אלה שבחרו שהעזו, ודאגו לסינוס קווא שאינו מפזר ספק לגבי המניפולציות והכוונות של גנבים וספקולנטים. לאתגר את כולם, עדיין עומדים כראשונים שוטר העולם , בהצטרפות או שוב להיות הנושים לכך אומה אמריקאית צעירה , שזה עתה הפך לעבריינים - ריכיזם מקסים המפיץ חלומות מעורפלים של חופש עצל, רדיפה אחר אושר כספי וביטויים של גורל חסר כל (בוודאי עכשיו לשים את הטבע שלהם, את האזור האנושי שכבר היה פראי, לנצל ולהרוג הרבה יותר כמו הגרוע מכולם - האיש הזה, אבל כמו כל מנהיגים אחרים הנתמכים על ידי קבוצות שאינן לובשות ואין להן צורה יותר - השיגעון נעשה סלקטיבי, מפתה, ולכן לאסי, מבודד בקצה האי, יוצא דופן ובלעדי,] , מההיסטוריה הפחות ידועה אך ממוצעת של  שבילי דמעות כיצד הם משיגים את הדיבידנד שלהם מה- כסף להציל שהאומות האירופיות לוו בקשר ישיר להרס מלחמת העולם השנייה תוך ייבוא מדענים נאצים למדעי רקטות במיוחד; עכשיו מקבצים נתונים גדולים שמוציאים עמלות, מידע וחירויות מכל מקום וללא תשלום מיסים ומחזיקים ובונים תיקים, דלפקים ((חלל ומרגלים)) . תקווה לעבדות שתתחדש בדרך כלל מבלי אפילו צורך להזכיר את הדרום בצורה כה נקודתית. בקרוב אנו נצפה בטיפולי המרה לכתות שמטרתן היפוך לעבר החזקה מוחלטת של יצורים אחרים, בפועל כמו חוקית. הבלונדיני הזה, מולבן, מתוסתר ומחופש הוא איש מכירות אחד (חבל שזה לא הסתיים כמו זה של הטוחן של ארתור לפני הקילומטראז או השושלת), ואני בספק אם הסיבוב שהם רוצים לקחת יהיה עבור הציידים וכלי הנשק שלהם אלא עבור מטופחים ברמה נמוכה. בכל מקרה, פוליטיקאים מכוונים לבוחרים ועומדים בקיום חוקי השריעה בכל מה שקשור לאיסלאם, ליהדות הנוצרית אין ספק שזוהי מספיק ושקר כל אישור שנוח שהרכיב יכול לגרום לכולנו לטרף ללא כישלון סופיות. - וכל השאר לקניבליזם (כמו תיקון לצמא לדם הצלוב). להרוג, לירות ולהרעיל את הטבע רובה, כדי להתנקש בטבע, הצוות יצטרך לאבד את נשמתו, כמו שכבר יש לחקלאים. אלה כבר מה שהכי מגעיל, מעכל, עם שמתיימר לחבב את המרחבים הגדולים רק כדי להופיע על כבישים שהם חורצים כדי להיות מכוסה ברצח הבקר העמוס. אך שוב, אחרים יחטטו (ולא על מנת להחזיר את הטוב או פחות גרוע וטוב יותר) וישתלטו. שאלה יחזקו את העול ואת הרתמה ללעג ולעוד הרבה יותר יכול להיות רק המעשים והיצורים פטנטים מוגנים המסיקים מוות באמצעות תפיסתם (מערכתית) את מערכת הבריאות הלאומית שיכולה למנוע בקרוב בינלאומית מהעם היחיד לקנות טבליות רק בכל ענווה או השפלה שלא למות משפעת עדינה (אם כי המתן קצת שהכימיקלים שהם נשפכים לתעשייה ללא הפסקה, מוסרית, יותר ויותר, בהיסוס, לא שוטר, בכל מקום יש! הכיסים שלהם או של צד שלישי, הופכים ליותר מדי מכדי שגופנו התוסס כל כך יתדלדל לפני פירוק - ללא חיסון עבור זה) של רקוב יותר עד שהחוכמה הקודמת והחצופה. מכיוון ששדים אלה יודעים רק על כתם וגידול בשרניים, מצנחי זהב, וכו , סדרם של אלה שבראשם יגרום לכל אחת מהספינות ומדעי חוסר אמון, המדע שמצליח למצוא את העובדה שמדובר במציאות שאינה מצליחה להכיר בעובדה שמדובר במציאות. בתהליך.

לא שוטר? כְּאֵב. כן יש ברחובות, אף אחד לא נראה כאשר מדובר במיליארדים במשרדים שעוברים יאנג ויינג.

לנגיפים, אנשים מסוגלים ליצור חיסון, בדיוק כמו שהם מפיצים את המיקסומטוזיס (אדווה-נכה), אבל מי יוכל להתערב ביום בו אנו נמות לגמרי מפלסטיק?

בשבץ של גאונות מאוחרת המונח אבולוציה נוצר זמן קטן מאוד לפני המפתח. איך הולך לקחת אותנו מחשבות וגופים, הכימיקלים שהם יותקפו על ידי, מכווצים כמו שאש וחומציות יכולים לאבד זיכרון עד לפנים הגנטית שלנו. אנו נגיד כיצד הקודים שלנו יתפתחו כאשר, בדיוק כמו אבן או מים כזכור, הטבע יריח בבני האדם שלו איך הם העזו להפוך אותה לשמנים חלקים. מדע בדיוני? אמות דרך פלסטיק וכך הלאה מחלחל פנימה על ידי כל עניים. יציאות, נקבוביות.

 

 

כדי לציין את התנועה לבריאות הנפש, הגוריון המרהיב הזה הוא למעשה ראש היצירה של הפה, הבובה (על כך שיש מסקנה זהה לזה של הילארי קלינטון) של מכירות לעסקים אותו סחר סבל, וזה שממלא את התפקידים בתפקידים שהטילו הכנסיות הרבות את ההצגה והבמה הם כותבים ההשתוללות, מבלי שהצביעו את הצרות.

היזהר מהדורות החדשים, שיעמידו פנים שהם גיקים ממצבם כי אף אחד לא יכול ללכת לבתי ספר ומשרדים מלבד אלה שבחרו אבא.

 

מעמידים פנים שהם מחכים להינצל!, הצליחו - מאובטחים על ידי חזרתו השנייה של ישוע המשיח שהם מחבקים על ידי צליית כבש לאכילת חג הפסחא.

 

 

 

 

 

כל הנשיאים האחרונים של ארהב (והרבה פקידים אחרים) שנמצאים שם בגלל בואם או השתייכותם למשפחות [לא אובמה אבל אובמה פיצל זאת בצער עם אשה שהחזיקה קוּרס רק אחרת לקליאופטרה המופקדת, מופקדת. ממדינות שאיימו על העולם כבר עם (לשחק על מילה ולהגיד מטומטמים יהיה מזרחי מדי עבורם) מורמון מִילִיוֹנֵר ... כסגנית אלוף הנשיאות. אומנם לא רע לרצף. טארטים אחרי טארטים.

העולם מתחדש בחלוקה למשפחות בכל מקרה, בכל מקום, המזרח התיכון, סין, המלוכה, אפילו בתקשורת, הם מבשרים בפומבי (בעל ברית ציבורי) שהם מתקשרים זה לזה לימי הולדת, ובצרפת אנחנו חייבים לשים בערוצים הלאומיים אנשים עם חלקיקים מול שמם שלמרות שהם שולטים בתוכניות מעניינות וארוכות ודי מעמיקות, יעשו זאת שנים אחרי שנים, עם אותן שאלות נאיביות ומגבילות ומלעגות, רק לעשות את הראיונות נשמעים מביכים וכל כך בלתי נסבלים, בזמן שהם פיטרו את אלה, שאולי עשו טעויות במצגת שלהם, אבל לפחות ידעו לתהות, לראות את העולם עליו הם מדברים ולענות.

 

הוא פשוט לקח את העבודה הסופר-קלה (לא עבודה, בכלל לא עבודה, אבל לא הפתעה שם) של האנטי-כריסטוס (אתה יודע כשמגדל טרוקס-פיס נמצא ב- 666, על ידי התחלת שחיטת המלאי האבוד שלו ו כל מה שאפשר עדיין לקחת מתחום ההשפעה הזר השמאלי. קצת יותר להתעב? או סוכת, לגבי נפט, הוא מצמיד את הלימפה של כדור הארץ. רעידות אדמה עבור חלקן מהוות עונש על הומואים. ללא הנפט שלו, כדור הארץ לא יתמוסס אלא יתפורר.

 

 

 

פסיכיאטר בנושא ריקנותו המהותית של הנשיא דונלד טרוקס-פיס דרופי דו-דו | המילה האחרונה | MSNBC

https://www.youtube.com/watch?v=0B4nS1-ScYw

 

 

דונלד טרוקס-שתן דרופי דו-דו מכנה את עצמו הנבחר בדברים ...

https: // www.dailydot.com /לנפות/ דונלד - חֶברְמַן - נִבחָר - אחד -ממים

נָשִׂיא דונלד טרוקס-פיס דרופיו דו-דו שקוראים לו עַצמוֹ ה  הנבחר אחד תוך שהוא מרים למעלה לשמיים ביום רביעי כשדיברנו על מלחמת הסחר עם סין.

 

כן, דונלד טרוקס-פיס דרופי דו-דו באמת מאמין שהוא הנבחר ...

https: // www.cnn.com / 2019/08/21 / פוליטיקה / דונלד - חֶברְמַן - נִבחָר - אחד

בעיצומה של תשובה לשאלה אודות מלחמת הסחר המתמשכת עם סין ביום רביעי, הנשיא דונלד חֶברְמַן פנה מעיתונאים, הביט לשמיים והכריז: אני הנבחר אחד . 

 

האם דונלד טרוקס-פיס דרופי דו-דו כינה את עצמו ביאת אלוהים השנייה ...

https: // www.snopes.com /בדיקת עובדה/ חֶברְמַן -באה השנייה-מלך-ישראל

עשה דונלד טרוקס-פיס דרופיו דו-דו שִׂיחָה עַצמוֹ הגעתו השנייה של אלוהים הנבחר אחד או מלך ישראל ? מספר ממים באינטרנט ודיווחי חדשות השמיעו הערות שהנשיא ה -45 השמיע ...

 

אני הנבחר, מכריז טרוקס-פיס דרופי דו-דו כשהוא מגן על סין ...

https: // www.cnbc.com / 2019/08/21 / i-am- הנבחר - אחד - חֶברְמַן -מבקש-כפי שהוא מגן ...

טרוקס-פיס דרופיו דו-דו מכנה את עצמו הנבחר כשהוא מגן על מלחמת הסחר עם סין. הנשיא בשורה התחתונה דונלד טרוקס-פיס דרופי דו-דו הכריז ביום רביעי על עצמו כנבחר כשהוא מגן על ממשלתו ...

 

 

Troux-Piss Droopy Doo-doo מרחף רעיונות מסוכנים לטיפול בנגיף כורון כמו שדר בירקס מסתכל על

https://www.youtube.com/watch?v=BalDN6iGYpE

 

 

 

טרוקס-פיס דרופי דו-דו שוב משחק על טענות משיחיות כשהוא מחבק את המלך ...

https: // www.washingtonpost.com / דת / 2019/08/21 / אני-נבחר-אחד- חֶברְמַן -שוב-משחק ...

טרוקס-פיס דרופיו דו-דו מצטט מישהו שקורא לו מלך ישראל בשורה אחת עם ביאת אלוהים השנייה. שני דברים: 1) זה מוזר ופוגע לומר, למעשה, יהודים אוהבים אותו כאילו הוא ישו. 2

 

ג: אנשים משיחיים, יהודים ממתינים למשיח שלהם.

 

 

רגע, האם טרוקס-פיס דרופיו דו-דו מכנה את עצמו מלך ישראל ו ...

https://relevantmagazine.com/culture/politics-culture/wait-is- חֶברְמַן - שִׂיחָה כניסה- עַצמוֹ ...

טוויטר היה מבול היום ואנטיכריסט היה הנושא החשוב ביותר אחרי הנשיא דונלד טרוקס-פיס דרופיו דו-דו לקח לטוויטר כדי לתמוך לכאורה ברעיון שהוא  המלך של ישראל והבא השני של אלוהים. תראה בעצמך.

 

 

 

תומכי טרו-פיס דרופי דו-דו טוענים שיהודים אוהבים אותו כמו מלך ישראל ...

https: // www.independent.co.uk / חדשות / עולם / אמריקה / ארהב-פוליטיקה / חֶברְמַן -חדשות-אחרונות-יהודיות ...

דונלד טרוקס-פיס דרופיה דו-דו קידם טענה לפיה העם היהודי בישראל אוהב אותו כאילו הוא המלך של המדינה והבא השני של אלוהים . הנשיא טרוקס-פיס דרופי דו-דו הוא הנשיא הגדול ביותר ...

 

טרוקס-פיס דרופי דו-דו שוב משחק על טענות משיחיות כשהוא מחבק את המלך ...

https: // www.washingtonpost.com / דת / 2019/08/21 / אני-נבחר-אחד- חֶברְמַן -שוב-משחק ...

טרוקס-פיס דרופיו דו-דו מצטט מישהו שקורא לו מלך ישראל בשורה אחת עם ביאת אלוהים השנייה. שני דברים: 1) זה מוזר ופוגע לומר, למעשה, יהודים אוהבים אותו כאילו הוא ישו. 2

 

 

טרוקס-פיס דרופי דו-דו מכנה את עצמו הנבחר במהלך התלהמות לא יציבה

https://www.youtube.com/watch?v=LaMxO9Dp9u4

 

C: הוא משוגע. Dam-n

אבל בואו נודה, לשבת איפה שהוא נמצא, ולברוח עם כל מה שגנב עד כה ... פשוט מעלה כל תקווה. ותחזק אותם גם ככאלה.

 

 

15 דרכים בהנהלת טרוקס-פיס דרופיה דו-דו שינתה את מדיניות הסביבה

בשלוש השנים האחרונות נשיונל גיאוגרפיק עוקב אחר האופן שבו החלטות הממשל הזה ישפיעו על האוויר, המים וחיות הבר.

 

https://www.nationalgeographic.com/environment/2019/02/15-ways-trump-administration-impacted-environment/

 

ג: צינורות, הסכם אקלים בפריז, חוק המינים בסכנת הכחדה, פארקים טבעיים, סביבה איכותית,  צו ההנהלה דורש הגדלת כריתת עצים חדה בארצות הציבור  , אכיפה, אובדן ביטחון ... ..

https://www.nationalgeographic.com/environment/2019/02/15-ways-trump-administration-impacted-environment/

 

 

 

על ייעוד לתעשייה המקומית הלאומית:

כל זה טוב לרצות לשוב ולהחזיר את הענפים (חלק מחדש), הבעיה היא שמה שנשכח הוא שבניגוד למדינות אחרות, מה שכונה רמת הפיתוח שלנו היה כתוצאה מדלדול הטבע שלנו וההיצע הטבעי. . המערכת היא מקור הזיהום הנורא, אפילו שנים ספורות בלבד זו הורסות את הגברת הטובה שלנו. אירופה איבדה את כל היערות שלה למעט ... ארהב מוכנה לקטל יותר על הבר שלה ....

הפלסטיק שאנו צורכים יחזור למערכת שלנו, לגופנו. ואז קורונה תהיה החדשות הכי נחמדות איך למות שיהיו לנו אז.

הגב אותם - על רקע הקיר הקשה ביותר.

 

 

למעשה הבחור הזה הוא הצעיר ביותר: אני חושב שהטריק שלו עם קהל הבוחרים המאמינים בו בכנות, הוא בגלל שהוא גורם להם להרגיש שהם יכולים לראות, לראות את הזיה, את המשחק, את המשחק של מנכל גדול. האשליות שלהם, צוות חשיבה מודה לו כאילו הוא שלהם.

 

Troux-Piss Droopy Doo-Doo Talk: כל המאשפים הטובים ביותר שלנו בסרטון אחד

https://www.youtube.com/watch?v=2i4JxWkSYzU

 

 

Troux-Piss Droopy Doo-do מחזה לא קוהרנטי ב- G7; WH נאבקים לנקות | רחל מדדו | MSNBC

https://www.youtube.com/watch?v=FEpwkaJQh1k

 

 

הרגעים המביכים של הנשיא טראמפ עם איוונקה

https://www.youtube.com/watch?v=6h8XzB6-m1s

 

ג : ממש למעלה זה לא סרטון מעניין במיוחד לצפייה, אך הוא מתווסף רק כדי להדגיש את ההתנהגויות וההערות שנועדו להישמע חפים מפשע ומוצאים מן הסימן מתחת לרדאר, אך למעשה הם עמדות הנשק הטובות ביותר של גברים מנווונים.

 

 

 

ג: בנימה קלה יותר, זה מודל נגדי טוב, הכל הולך מטופש לנוכח מדיניות סוריאליסטית וייאוש בלתי נשלט, זה טריק של המוח שלנו, הכחשת הפסיכולוגיה שלנו או תלויים באומנויות ובידור כאחד מ הישג שעדיין הופך את החיים לטובים עדיין טובים לצריכה?

צְרִיכָה.

 

כמו כן, טוב להבין שאין לך בוס מצחיק, לקוחות או קולגות, יש לך סאטן מגעיל ונעקר מגעיל ונמוך QI מרוצה ומרשים שאחרים גדלו (באופן הפוך) שלהם.

אני לא יכול לדמיין שאפשר לשכפל את הדברים ואת הגנבים האלה.

 

 

 

דונלד טרוקס-פיס דרופי דו-דו גוניור לועג לשערוריית הקבלה למכללה, למרות ... www.inquirer.com ›חינוך› קול ...

דף cette של Traduire

14 במרץ 2019 - דונלד טרוקס-פיס דרופי דו-דו גוניור לועג לשערוריית הקבלה למכללה, למרות עברו ב ... ופליסיטי הופמן - הואשמו בתשלום לצד שלישי כדי לרמות ...

 

 

אנשים מדברים (שוב) על איך שנכנס גארד קושנר ...

www.vogue.com ›מאמר› jared-ku ...

 

  1.  

דף cette של Traduire

13 במרץ 2019 - בעקבות רכבת ההרים הפרועה של אתמול מִכלָלָה שערוריית קבלה ... קושנר, דונלד טרוקס-פיס דרופי דו-דו בן חורג , בעלה של איוונקה טרוקס-פיס דרופי דו-דו, ואמיתי ... צרלס קושנר הבטיח מתנה בסך 2.5 מיליון דולר להרווארד שולם ב ...

 

 

ג: שים לב שאני מאזין להרצאות, ואלה של ייל למשל, מחציתם מעולים, למעשה פחות, אבל לפחות שווים, אבל החצי השני הוא לא מעניין, ריק, לא מאתגר, לא הגיוני ואפילו לא אקדמי או משתמש ברטוריקה טובה , כמו בטלוויזיה, צאטים מהללים על מה שהם חשבו על פוסט של ביטוי, בדיוק כמו רמת החשיבה שכל בחור ברחוב יבוא לידו. אל תפרסם אותם ברשת. זה פשוט נורא.

 

ג: אם אתה נכנס לאתרים נוצרים המדברים על האנטי-ישו, מה שהם אומרים זה שהוא דמות שעוזרת לישראל לבגוד בהם רק באמצע על העסקה. אני בטוח שישראל מאוד מודעת לכך אפילו אף על פי שדמותו של טרוקס-פיס דרופי דו-דו היושבת על המטבעות מבטיח מבטיח חסר על פתיחת המקדש השלישי . וטרוקס-פיס דרופי דו-דואי כאן מנסים לשחזר את מה שהנוצרים אומרים, להשליך את עצמו לאותן קומדיות, שהן דקורטיביות או דאודורנטיות לשיגעון והדחקות שאנשים יזרקו לעצמם - אבל קודם כל מה שהם היו רוצים של סבל ו מוות עבור האחרים [אתה יודע כשאתה בספק לגבי הטבע האנושי, אתה רק צריך להיזכר באופן אובייקטיבי מה הם עושים (גורמים לבעלי חיים) ואנשים אחרים כמובן, אבל עם בעלי חיים הסכנה הגרעינית והמלחמתית פחות עומדת .

 

 

נ.ב .: בקשר לעמידתו של טרוקס-פיס דרופי דו-דואי, רק מבט בחשבונו צריך להספיק כדי לזרוק את זה לכלא, אבל מי יעשה את זה, בעלי הקרקעות והספקולנטים הזורמים בעקבותיהם, ייהנו ממערכת שהושחתה מספיק כדי לא לעבוד שוב? הצד השני, שמשחק את הסובלנות באותה מידה שהוא נותן למדינות שישלוטו בידי המאפיה השמאלית שלהן, בהמתנה לימין להרוס את טובת הכלל, להיראות שוב כאילו נראה לפתוח במערך סיוע מעט תוך שוד את העם דרך המדינה כמו הימין עושה זאת דרך עזבונות.

 

 

אוסף דו-דו של דונלד טרוקס-פיס דרופי: 90 הדברים המזעזעים ביותר שאמר במהלך מערכת הבחירות

https://www.youtube.com/watch?v=kAIfU5RBBso

 

 

דונלד טרוקס-פיס דרופיה דו-דו של השקר המס, שקיצור דרך | עכשיו זה

https://www.youtube.com/watch?v=Vu16sE875zY

 

 

דונלד טרוקס-פיס דרופיה דו-דו של שקרי הסחר שנחשפו | עכשיו זה

https://www.youtube.com/watch?v=WF8G0Mk2OFY

 

 

המקרה המסוכן של דונלד טרוק-פיס דרופיו דו-דו: 27 פסיכיאטרים מעריכים | המילה האחרונה | MSNBC

https://www.youtube.com/watch?v=6nhoGIvOKJU

 

 

כשמדובר במשבר הקובדי, זה נובח בקול רם שזה בדיוק מה שטרוקס-פיס דרופי דו-דו יכול היה לקוות לו. כאשר נותנים לאמריקאים למות, זו המחווה הדיפלומטית ביותר שטרוקס-פיס דרופי דו-דו ואחרים יכולים לעשות למען שותפים, לדיקטטורים, ולכאלה שמעוררים השראה או שואפים להיות כאלה. אולי חלק עצום, אולי מכריע של העולם שפשוט לא יגיד לא.

 

 

טרוקס-פיס דרופיה דו-דואי, משתגע וחושב שיש לו שמלה שזה שם, תחת הוא מכרז, והוא גם נועד להעיף אותו.

בכל הנושאים המטופלים בכך, חבל שהנושאים הללו עוברים על השפתיים, נושאים חמורים מאוד, שפתיו של הנשיא האמריקני, שיעמדו, כאילו זה או לא, כדמויות הגלובליות המוזנחות והמזוקקות ביותר בהיסטוריה העכשווית . פשוט קח את כל אומותיה ללימבו ממדינה שלא הייתה כל כך.

 

 

בעיקר על ידי הגלישה באינטרנט, אנשים רבים מעלים את הדאגה כי מדובר בשקרן מחייב (אמנות שקרנית - מלך שומרי?) הופכים תוספות ליותר ויותר שקרניות, וכמו כן יותר ויותר קשיים, פרוטקוליים, פרוטקוליים, פרוטקוליים, פרוטקוליים.

 

MO: אולי יש לו רק נטייה לדווש בחלל ריק, ופשוט להמשיך ולהמשיך, מה שמוביל ליותר OD

לדבר על זבל כדרך היחידה של מטומטמים לדבר שעות בהן הוא לא יודע כלום , אפילו לא רמז לגבי האחריות שהם כביכול מחזיקים, לכל הפחות בפניהם.

כמו כן, לא כל אחד יכול ללכת לנאומים ולהחלטות מושכלות בכל הזדמנויות, אולי פשוט הרבה יותר קל לדבר רקוב, טיפשי, כמעט יכולתי לזהות דפוס אישי כאן; אבל יותר מכל תוכניות שוכב? לא נבדקת על ידי החברה בזמן שהם מוקלטים ונשלחים, משודרת בטלוויזיה. סופו של כל צדק אחרינו להעיד על פסק הדין הזה שכולם ימתו ונכות שייקחו כלי נשק רשמי, המזעזע ביותר של המושחתים והנמוך ביותר מהנמוכים ביותר מכל אי-יושר כוח. האם יהיה זה אז אין-אונות לשנות משהו ?? מפסיקים את זה. זה יגרום לי לדאגה. מכיוון ששם לבחור הזה יש כמעט כל המנופים שאפשר לחלום עליו באופן סביר לפעול על פי מחלתו (סרק-סמל).

 

 

רוסיה כלכלה קטנה וחימוש היפרסוני, אולי מדוע טרוקס-פיס דרופי דו-דו רוצים שיהיה להם את הכלב הלבן הפשיסטי החזק ביותר שניתן היה למצוא.

 

 

 

 

 

מה שלא יקרה עכשיו בשנת 2020 לנשיאות, כאשר ההשתלטות, מצב העניינים יהיו עבור הכלבים המובילים של הרגע רק מציאה עסיסית, הם, בזכות המפלצת הזו, יאכלו הכל כאילו היו ענבים בשלים.

מהזכויות כמו לשמאליים. לְהַנִיחַ תאוריית הקומפלוט שלי היא שאין מחלוקת אמיתית, הם נמצאים בזה טוב ביחד.

וכל מה שנשאר (עיקרי מחדש) [מתכוון] הוא להתפלל למשהו נורמלי, כמו בהזנה פחות מפלצתית של המכונה.

רק שיא אחד: זה של אובדן מחורבן. ועם כל סוגי הדמויות האלה, צריך לומר, גם תודה.

אמריקה אמורה להיות מודל, [היה, אפילו כשכולנו חשדנו שהחלום האמריקאי עדיין מכסה את אלה שידעו, איך אנחנו עושים עסקאות משוא פנים רק עם האינטרס שלה, איך השלל, שגורם לצבאות שלהם להפוך את היישוב לנקודות שוד ולהרוויח מזנות מתפתחת]. מה תענוג (רוח גבית - כל כך קל ללכת עכשיו לכל הנוכלים מכל הצבעים, הדגלים והיומרות) שכל שאר המנהיגים לא יכולים להשוות לחומר הזה של התושבים העולים התופת.

 

 

 

 

 

 

PS1:

רק דעתי כאן, מה שאני מרגיש למעשה, על הכרה פתאומית של טרוקס-פיס דרופיו דו-דו בסיכון לנגיף הכלילי. אני בכלל לא חושב שזה הבחור הזה שהופך ער, אינטליגנטי, פחות מתנשא, פחות פורענות (מוציא את אוצר המילים שלי מתחלואה). מה שאני חושב שזה שאם מחושב שינוי ההתנהגות הזה ממנו (מהמקום שאני עומד זה כמו שכתבתי אותו לפני הרבה שבועות, התפשטות המחלה יכולה להיות - כמו בצרפת למען העירייה - כתוצאה מכך לעכב את הבחירות !!!), אם שינויי התוכניות שלו קשורים לרווח פוליטי אישי ואז אבחנתי לא נכון המצב. הבחור הזה הוא לא הבחור הסמוך שיעשה קצת הכל כדי להשיג קידום, שמשחק דמה כל היום כדי לברוח עם זה (ולהיות דמה, אתה לא יכול לרמות את המוח, אתה משחק דמה, אתה נהיה כזה) ומחמיר בשינוי הרוח הקל ביותר.

טרוקס-פיס דרופי דו-דואי אינו עושה זאת מסיבות מונעות פוליטיות; בדרך שהוא עושה את זה: לעבור את כולם, עברו כולם את כל הטקסים האלה רק כדי לנקב את מספר מקרי המוות שהם יעשו באמצעות היעדר עקביות בלבד (הזנחה, הכחשה, שקרים, חוסר רלוונטיות, אמונות סכיזופרניות או מנטליות). זו פסיכופתיה.

זה מישהו שמדגים כיצד הם יכולים לשחק במערכת, להרוג בחותם התמים הלבן, והצדיק את המוות המהונדס בכפייה זו - מוות צודק מכיוון שהם יכולים לעשות זאת - באמצעות תחושת חובה שהדמוקרטיה נתנה, כלומר כפוליטיקאים אבל אפילו יותר פוליטיקאי צמרת (יכול מדיניות) ביקש לייצג ולדאוג לכל המדינה (נקרא דמוקרטיה אבל כבר לא).

ובאמצעות המוות המבוצע המתוכנן לפעולה הפשוטה של הצורך להסתובב יהיה איום, שיזריק לך אגב. במקום לתכנן בזהירות רבה כיצד להמשיך (בכדי להבטיח שכלכלה תצמח עדיין עד כמה שניתן מחוץ לאזור הסכנה) תצטרך לדאוג לכמה תעסוקה היא תצליח לייצר - אך היעדים והקשרים אינם כאלה, הם מתלבטים - פשוט שחררו את התחתונים התומכים בחמולה, כדי להיות מופקרים מספיק לאחרים שהם לא רוצים לחבק, אך הם יופרו.

 

באשר לפסיכופתיה מתקדמת, שורד-פעיל יהודי צרפתי תיאר (תרבות צרפת, 25/07/20) את עמדות השומרים במחנה הריכוז שהפכו אותה ליתומה. הנכנסים החדשים, הסוהרים החדשים היו מבולבלים ונחרדים, תמהים ורתיעים, ולא יכלו לפתור להנחיל לעצמם את האכזריות כלפי העצורים שהסוהרים הוותיקים ינציחו באופן שגרתי. הם יצטרכו מספר שבועות כדי לשחרר את נטייתם ולבסוף להתאים למופעים עמוקים וחוזרים של חוסר אנושיות.

 

 

הרוצחים האלה של הכל, הם לא מאמינים בהתחממות הגלובלית כי הם לא מאמינים בחיים, ויותר מכך לא מאמינים בהגנה על החיים, בצורה אוהבת ומכובדת.

תאמין, ושכחה.

זריעה

 

 

 

נגד הפלות, מכיוון שהם הורסים הכל ולהשמיד את הכל, האמצעים לכך, והתוצאה של זה, זה שאתה לא מייצר רק בשר, השאר זה בדיוק מה שאתה מייצר שוב ושוב (בכוח (הפרות)) כדי לעורר זוועות .

לייצר כדי ללכת לבזבז.

מכיוון שאלוהים, מושחתים אלה יכולים להחזיק רק דבר אחד אחרי השיפוץ שלהם. שלטון, זו המשפחה שהם מרטירים. ולזלזל.

היחידה שלטענתם מעוניינת להגן, ולוודא שחסידיהם יכולים לנצל את שלהם, את משפחותיהם וכי מאבקי המעמדות ייפסקו מכיוון שהמלחמה תהיה בקרב בני המשפחות. כמו כשמצמצמים את המיקוד לתחום פרטי, זה יהיה חוק על עצמם, אז כל הגיהנום יכולים להתרחש, ולהיות מסודרים, שנקבעו ועקרוניים על ידי שושלות שמחכות לייבוש אדמותיהם על ידי האיוולת הרצחנית שלהם.

שהמוות שמספק מנוחה, יגרום לנו לרעוב ולבהות בחדותה.

נותר מנוחה אדירה שתוקעת את הנשמות בשלמותן ונמסה עם היה.

 

 

על ידי https://childusa.org/child-marriage/

ייתכן שההיבט החשוב ביותר בדיני נישואי ילדים בארצות הברית הוא שב 23, או כמחצית מהמדינות, אין גיל מינימלי לנישואין עם הסכמת הורים ומשפטים. זה ידוע כמי שאין לו רצפה לנישואין, או ללא מגבלה תחתונה.

המשמעות היא שאם שני ההורים והשופט יחתמו את הנישואין, ילד בכל גיל יכול להינשא במצב זה. היעדר רצפה לנישואין מעמיד ילדים - לרוב נערות צעירות - בסיכון להתעללות מינית, מכיוון שבמקרים רבים של נישואי ילדים ההורים הם אלו שמאלצים את ילדם להתחתן.

https://childusa.org/child-marriage/

 

 

מה שאתה צריך לדעת על נישואי ילדים בארהב

UNICEF USA

שרה פרגוסון תורם מותג

יוניסף ארהב

BRANDVOICE | תוכנית בתשלום

מנהיגות

  •  

ברחבי העולם, 12 מיליון בנות מתחתנות לפני גיל 18 מדי שנה . אמור נישואי ילדים והאמריקאי הממוצע חושב על מדינה מתפתחת, בה מצוקה כלכלית מאלצת הורים להשיא את בתם הצעירה לגבר מבוגר בהרבה. באפריקה שמדרום לסהרה, למשל, 4 מתוך 10 נשים צעירות מתחתנות לפני גיל 18. בדרום אסיה, שלוש מכל עשרה בנות נישאות לפני יום הולדתן ה -18. אמנם ישנן עדויות לכך שילדים (בעיקר בנות) נמצאים בסיכון גבוה יותר לנישואי ילדים בסביבה כפרית וענייה יותר, אך העובדה היא שנישואי ילדים משפיעים על כל הקהילות.

אין חוק פדרלי לגבי נישואי ילדים. כל מדינה קובעת את הדרישות שלה.

נישואי ילדים הם פרקטיקה מזיקה ופגיעה בזכויות ילדים

הורים עשויים להאמין שנישואים מוקדמים הם לטובת בתם, במיוחד אם היא בהריון. אבל הרוב המכריע של הבנות שמתחתנות לפני גיל 18 נפגע לכל החיים. הם מופרדים ממשפחותיהם וחבריהם, וסבירותם הגבוהה ביותר לנטוש את הלימודים היא 50 אחוז. נישואים מוקדמים מכפילים את הסיכוי של נער לחיות בעוני ומשולשים את הסבירות שהיא תוכה על ידי בן זוגה, בהשוואה למבוגרים נשואים.

להתחתן לפני גיל 18 לוכדת בנות במעגל של עוני

זו הסיבה ש- UNICEF סבורה כי יש לאסור על נישואים מתחת לגיל 18 בכל הנסיבות.

על פי א כוכב קנזס סיטי בסדרה של נישואי ילדים בארהב, במיזורי יש החוק הקל ביותר במדינה שמאפשר לבני 15 להתחתן. נדרשת חתימת הורה אחד בלבד.

למעלה מ -1,000 ילדים בני 15 נישאו במיזורי מאז 1999. גם ילדים בגילאי 14, 13 ו -12 יכולים להתחתן במיזורי - זו אחת מ -25 מדינות ללא דרישת גיל מינימלית. עבור בני 14 ומטה נדרשת הסכמת שופט. מיזורי היא מקום חתונות יעד לכלות ילדים בני 15

https://www.forbes.com/sites/unicefusa/2018/10/29/what-you-need-to-know-about-child-marriage-in-the-us-1/#700666155689

 

 

 

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/child-marriage-chart-reveals-girls-can-still-get-married-at-12-in-some-parts-of-the- מחוקקינו-a6921246.html

חוקים משפיעים, אבל נורמות חברתיות צריכות להשתנות גם כן

תרשים נישואי ילדים מגלה שבנות יכולות להתחתן בגיל 12 בחלקים מסוימים בארהב - כאשר המחוקקים נאבקים על העלאת הגיל ל -16

כמה מדינות - כולל מסצוסטס - מאפשרות לילדים להתחתן בנסיבות יוצאות דופן

 

בווירגיניה עצמה, על פי הנתונים הסטטיסטיים של בריאות המדינה, יותר מ -4,500 קטינים נישאו בין השנים 2000-2013, כולל כ -220 שהיו בני 15 ומטה.

ונפרד סטטיסטה תרשים המתווה את גיל הנישואין החוקי המינימלי לנערות ברחבי העולם מגלה זאת ארהב היא מהנמוכות ביותר ברשומות, עם כמה מקומות - כולל מסצוסטס - שמאפשרים לנערות עד גיל 12 להתחתן בהסכמת שופט.

התאמה אליו היא רק סעודיה ותימן, שם גיל ההסכמה לנישואין נע בין תשע ל -13 שנים.

לעיתים נדירות המקרה שהילד בן 13 מתחתן עם בן 17, אמרה גב פוגל. החדשות המובילות בוושינגטון .

לעתים קרובות מדובר בילד שמתחתן עם מישהו מבוגר מהם בעשרות שנים.

גב פוגל ציינה כי לעיתים קרובות, נשים צעירות שעוברות התעללות בנישואין מוקדמים אינן מבוגרות מספיק כדי לפנות לבית המשפט כדי לקבל צו הגנה - ואינן מבוגרות אפילו בכדי לנהוג. מישהו צריך לשאול את השאלה ובכן, אם בן 13 זה בהריון, האם זה לא עדות לאונס סטטוטורי? גב פוגל אמרה. זה לא פשע? הם באמת קורבנות מכל הבחינות.

חוקי נישואין במדינות אחרות, שלדבריה שימשו רעלה למתעללים במין כדי להגן על עצמם מפני העמדה לדין.

אין כיום גיל מינימום לנישואין בחבר העמים.

ביולי אשתקד הודיעה ממשלת ספרד כי עליה להעלות את גיל הנישואין מ -14 ל -16 בכדי להתאים אותו לשאר אירופה.

בניגר, למשל, שם גיל הנישואין החוקיים לבנות הוא 15, 76 אחוז מהבנות מאמינים כי הן נשואות לפני יום הולדתן ה -18. על פי נתוני מחלקת המדינה האמריקנית בני אדם נכון לדווח בטרינידד וטובגו משנת 2014, למרות שגיל הנישואין הרשמי הוא 18 לגברים ונשים, למוסלמים ולהינדים יש חוק נישואין נפרד.

מוסלמים רשאים להתחתן בגיל 16 לגברים ו 12 לבנות והינדים בגיל 18 ו -14.

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/child-marriage-chart-reveals-girls-can-still-get-married-at-12-in-some-parts-of-the- מחוקקינו-a6921246.html

 

 

ג: יש לציין כי מדובר במדינות רבות שגם אם הגיל החוקי הוא 18, הרבה בנות יתחתנו שלא כדין. יש מדינות שנישואי ילדים בלתי חוקיים עומדים כנורמה כמעט.

 

 

 

 

 

ג: תראה על מה פרו-חיים. זה לא נועד למטרה האצילית להימנע מהרג העובר באמצעות הפלה, למרבה הצער. מדובר בכלא של נשים לכל החיים, רצוי כשהן עדיין ילדים - שנעשתה על ידי המשפחה הישנה והטובה הזו שלי, אומר הבסיס התחת של חור הפיפי. הפוגה 4 ביולי ה , מסומנים לא אלא צייתניים בדיוק כמו שהם עושים בגאווה עם בקר.

וגם אותם פטריוטים כביכול הם אוסף של סוטים בתקווה להתחתן כדי ליצור מעגלים המאפשרים להם לא לנסוע למדינות חסרות מצפון כמו קמבודיה ומדינות עניות להחריד ונבזזו בעבר - שם הצבא המערבי החל את דרכו. אונס של האנשים, שם סוחרים בילדים לפדופילים האלה שצריך לזרוק ולהשאיר אותם בתאים העמוקים ביותר.

אני מצטער שאני לא מומחה ולא כל כך יודע לחשוף במילים שיכולות להיות קרובות יותר לתיאור התועבות האלה.

 

 

 

 

 

נישואי ילדים

על האריחים

, האסטרטגיות של טרוקס-פיס דרופיה דו-דו. טרומפור

קושנרס, חברים ולייקים.

 

 

 

רוב מה שזה עושה, תקיפת אנשים ברמה האישית, תוך ציון עד כמה הוא מרגיש מסכן. כמו אומללה ענייה כל כך סגורה שהיא לא יכולה להגיד יותר מלא טוב לי . וזה לא בגלל המתנקשים.

 

תוכנית הרסנית, קריסה אינטלקטואלית.

 

כדי לאסוף את השיגעונות היא אמרה, אלא להעדיף להעביר אותם לפחים של מבוכים ובורות ספיגה (אך עדיין כיצד להיפטר ממנה) של האנושות.

כל מה שיוצא מפיו הוא בכי לאיך דברים יכולים לחזור למבוסס תחילת הופעות חוזרות ונשנות של נאצים בפוליטיקה.

בכל מקרה כל הערה עשויה להיות מוגדרת על מה מדובר, כי הטריק מונח - שווה - הוא שלא היה צריך להיות.

 

דונלד טרוקס-פיס דרופי דו-דו אומר אנחנו צריכים התחממות גלובלית כשמזג האוויר הקרה הקיצוני מתקרב למערב התיכון

https://www.yahoo.com/entertainment/donald-trump-says-apos-global-061700421.html

 

 

 

 

דוח מיוחד: המאבק הפוליטי מאחורי פירוק שלטון בטיחות העובדים

על פי הערכות, דייוויס היה אחד מבין 11,500 עובדי המספנות והבנייה שלטענת הרגולטורים האמריקניים נחשפים מדי שנה לבריליום: אלמנט רעיל ומסרטן המורכב בפסולת הפחם המשמשת לעתים קרובות לחריצי פיצוץ שוחקים.

עובדים אלה שוכנים בלב דרמה רגולטורית מעט ידועה המתגבשת מאחורי דחיפת ממשל טרוקס-פיס דרופי דו-דו להרפות את כללי הבטיחות שהיא מכבידה על עסקים אמריקאים.

https://www.reuters.com/article/us-usa-beryllium-rule-specialreport/special-report-the-political-battle-behind-the-dismantling-of-a-worker-safety-rule-idUSKCN1PG1CQ

 

 

 

תהיתי מה הסבירות שיהיה לטרוקס-פיס דרופי דו-דו במציאות נלקח כלור. ואז תיארתי לעצמי שזה לא כל כך בלתי אפשרי לספרי הסיפורים להסתיים בכוחות עצמם. לוקח את התרופות האלה שמצביעות על כולם שציד הגביעים שלה התחיל.

שים לב, תהיתי גם מה הדשא שלו, או אנשי האדם מדמיינים לגבי מה תהיה המציאות כלורופיל או קובץ כלורו זה (כדי לחטוף לחטוף את הצחוק בין מניות, מניות ותיקים) משאיר את החסות הכהה ביותר שלהם ולא ניירות ערך, לא עוזב, אמיתי לא משאיר כלום, הם מחכירים מוות ומשחררים? ... אתם ( ll) עומאן, לא מבויש, הפוליטיקה של הפשיסטים הבלתי מעורערים - בלשון המעטה - הייתה זה להיות פעיל

בתוך 1,226 ימים יש לנשיא טרוקס-פיס דרופי דו-דו
 טען 19,128 טענות כוזבות או מטעות

מאגר המידע העובד של בודק העובדות על הטענות הכוזבות או המטעות שהעלתה הנשיא טרוקס-פיס דרופי דו-דו מאז כניסתו לתפקיד.

https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/trump-claims-database/

 

 

מנכל ה- CIA לשעבר טרוקס-פיס דרופי דו-דו נעלם בתור נשיא בקרב מגיפת הנגיף.

https://www.theguardian.com/us-news/2020/jul/02/trump-coronavirus-awol-crisis-leon-panetta

 

C: התייחסותי אליו נמנע מלחשוף את עצמו לקוביד באופן פרטי, רק מעלה כמה הופעות. כי לרגע זה אפשר היה להיעזר בתחלואה נלווית.

 

 

טרוקס-פיס דרופי דו-דו מסיים פתאום תדרוך לאחר עימות עם כתב

https://www.youtube.com/watch?v=uwT_E5PyNDM

 

ג: מה שהוא עושה לעיתונאים ככה כל הזמן, רוצה לצעוק דבר אחד, ודבר אחד בלבד. הוא הבעלים של המקום, ואתה נותן לו ללא בושה.

כשאני חושב שאנשים יכולים לפטר אנשים על כך שאמרו שהם לא בהומור הם היו רוצים שהם ירגישו להיות. לא עמותות פשיסטיות שקריות שמנהלות לפיכך, כמו איגודים לארגון, הופכות את העולם הקטן שהן יכולות להרוס את שלהן.

 

 

 

 

פלייסטיישן 2

 

רק עוד הערה, שכל כך הרבה אנשים, מעמד הפועלים מחכים ל טריק אני מהדהד מהקונצנות המפלצתית הזו, היה עבורי תעלומה ארוכת שנים. לא כל כך בלתי נתפס עד כמה נוכל ידוע יכול להשיג את האנשים מתקשרים, אבל בכל זאת, כל כך הרבה ...

החוכמה היא שטרוקס-פיס דרופי דו-דו הוא על ידי כמה תיאוריות קונספירציות שהוצגו כלוחם חופש, זה שילחם באליטות, שילחם בפשעים, שילחם בכל דבר, רק קריאה שהכניסה כל מוח שפוי להלם. עם הזיות של איך אנשים יקנו לסוטה תכונות לסיום התעללות מינית למשל ... עולם הפלאות הוא יותר מחולני, מדאיג, מטלטל, אבל באמת התכונן לשובר קופות במסורת של סרטי אימה אמריקאיים שבואו צריך להודות שיבואו בעולם המודרני ללא חיקוי - מונפש - (או בעולם גרמניה של שנות השלושים - ואחר כך אירופה).

 

 

 

English Singapore: Mohamed, THE prophet of Islam, ‘married’ a 6-year-old.Millions are preaching the sanctity of child marriages and of pedophilia as a result.

  Mohamed, THE prophet of Islam, ‘married’ a 6-year-old.Millions are preaching the sanctity of child marriages and of pedophilia as a result...